Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

Tom Felton som Riley?

Av twilightsaga - 16 juli 2009 08:50

Hejhej!


http://hollywoodcrush.mtv.com har gjort en artikel om Tom Felton skulle kunna spela Riley i Eclipse så jag bestämde mig för att översätta den här.

Glöm inte att länka till bloggen vid kopiering!


Kanske är det hans pojkiga men snygga look,eller hans charmiga leende eller kanske hans perfekta "elaka-skratt" men där är nånting med Tom Felton som gör oss längtande efter mer.


Harry Potter-stjärnan kommer självklart att ha gjort en jättebra prestation som Draco Malfoy i nya "Harry Potter-and the Half Blood Prince" och kanske till och med starta igång lite Oscar-rykten nu när det faktiskt är 10 nominerade i vissa kategorier. 


Men just nu är det ett annat rykte som går runt,från en annan fanbas i samma storlek som "Harry Potter": "Twilight"-fans hyllar Tom och vill att han spelar Victorias springpojk, Riley i 2010s "Eclipse".


Tom är inte den första killen "Twilight"-fans har tyckt till om för rollen. Först så var det när manusförfattaren till "Twilight"-filmerna,Melissa Rosenberg berättade att hon hade sett Channing Tatum som Riley i det stora kriget i "Eclipse". Sen rapporterade Ecil Iguana Productions att Craig Deering blivit en fan-favorit i slaget om rollen.

Tom står i en lång kö av fan-favoriter men han blir snabbt mer och mer populär visar det sig.


"Jag är redo när dom vill ha mig! Haha,jag skoja bara. Jag är inte helt säker just nu,men om det händer nått kommer ni vara först med att veta!" berättade Tom på sin fansite www.Feltbeats.com

Han höll kvar känslan och skrev på sin Twitter:

"Jag fortsätter få frågan om jag ska spela Riley i 'Twilight' Jag låter er veta om det blir något av det!" 


Om Tom blir den som får rollen så går han med den glada casten av ex. Robert Pattinson som den andra skådespelare som hoppar mellan filmer, ni vet ju att Jamie Campell Bower som spelar Caius i "New Moon" kommer att medverka i "Harry Potter and the Deatly Hallows" som Gellert Grindewald.

Tom Felton

Kram//Christina<33

 
 
JVH

JVH

16 juli 2009 21:54

Gud, han är perfekt! Kommer dock aldrig sluta se honom som Draco Malfoy, haha!
Kram, Julia! :)

http://jvhs.blogg.se

 
Ingen bild

"Alice"

16 juli 2009 23:03

Vad kul om han får rolen, jag själv tycker att han är en bra skådespelare! Det är inte så många som gillar han för att han spelar Draco Malfoy i HP, men jag gör det!

 
Ingen bild

Emma

17 juli 2009 20:22

Tycker han passar jättbra :)

 
Ingen bild

Matilda

25 augusti 2009 20:05

Det va väl inte han som fick den ? synd isf, han skulle passat perfekt ! :)

 
mrs hale

mrs hale

8 januari 2010 15:31

!♥jag tycker inte att han ska var a riley...det blir fel...han ska inte va blond i filmen det står i boken....men annars var din blogg helt perfekt..du har ju fått massor av fakta om renesmee!

http://looktwilight.bloggolaptsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards