Alla inlägg den 11 juli 2009

Av twilightsaga - 11 juli 2009 21:34

Hejhej!


Fråga: Hej jag undrar bara : Får man kopiera dina bilder?


Svar: Hejhej!
Det beror helt på vilka bilder,dom collage jag gjort själv-nej. Men dom jag har kopierat,typ collagen från Twilightguide (i inlägget fanart) kan du ju hitta där också så det är ju lugnt.

Kram//Christina<33


..................................................
............................................

PS:Inget nyhetsbrev ikväll för jag kom typ nyss hem och är astrött.

TIPS: Se "Baksmällan" på bio,det var den roligaste film jag sett i hela mitt liv!

Av twilightsaga - 11 juli 2009 08:48

Hejhej!
Ta detta testet,det är superkul,det är vilken Rob-film du skulle vara med i:

http://www.4tnz.com/content/which-rob-flick-would-you-star


Jag fick:

REMEMBER ME

This romantic drama is still filming in New York, but you might as well be the star! (Emilie who?!) Basically, any movie that has Rob in the lead role has gotta be good (includes beach romps and plenty of smooching). Plus, the backdrop of NYC is sooooo hot. Just think: You and Rob between the moon and New York City? Crazy, but it's true!

Kram//Christina<33


..................................................
..............................................

OBS OBS: Det blev många inlägg idag så glöm inte att skrolla ner och läsa och kommentera loss!
Glöm inte att rösta i omröstningen genom att välja mellan dessa:

Av twilightsaga - 11 juli 2009 08:45

Hejhej!
Här kommer nytt fanart


Vi börjar med en av mina prenumeranter Ettis collage på Rob!

Superduperfint Ettis!


Här kommer några ifrån http://twilightguide.com/tg/

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 11 juli 2009 08:42

Hejhej!

Tydligen verkar det som att en ny new moon trailer bara ligger bakom gatuhörnet för den 14 augusti kommer den nya filmen,"Bandslam" ut,ni vet den nya med Vanessa Hudgens?

Iaf,det sägs att den ny New Moon trailer kommer visas under den helgen i samband med premiären av "Bandslam".

Men det kan ju lika gärna vara en teaser,det är ju ett tag till själva premiären,men jag säger inte nej till lite nytt material,vad säger ni?


Jag lägger iaf upp vår första teaser här :)

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 11 juli 2009 08:41

Hejhej!
Finally! En video ifrån The Runaways, Kristen rockar loss! (du fattar när du sett videon:P)


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 11 juli 2009 08:40

Hejhej!
Kolla in Jamie Bower när han var på Summer Garden Party för Serpentine Gallery i London.

Han är en söt och väldigt skojig människa :P

Jamie bower serpentine art gallery

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 11 juli 2009 08:38

Hejhej!
Kellan kör inte bara babe-magnet bil utan även en sån här snygging. Här tankar han även den :P

Kellan Lutz Gas


Där finns en ny photoshoot med Kellan, som är lite barnförbjuden skulle man väl kunna uttrycka det,eller åtminstone inte något alla föräldrar vill att sina barn ska se.

Så jag lägger inte upp bilden men länkar dit du kan se den. Du kommer komma till sidan newmoonmovie.org

http://www.newmoonmovie.org/2009/07/kellan-lutz-as-youve-never-seen-before-nearly-naked/


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 11 juli 2009 08:36

Hejhej!
Äntligen lite Wolf-pics!

Här kommer en på tre snyggingar!

Wolf Pack New Moon

Från vänster: Kiowa Gordon,Chaske Spencer och Alex Meraz...

Aaaaooooo!


Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards