Alla inlägg den 3 maj 2009

Av twilightsaga - 3 maj 2009 10:34

Hejhej!


Fråga: vem är de där??? (dagens bild)


Svar: Det är Christian Serratos och bilden är på hennes karaktär i Twilightfilmen,Angela Webber.


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 3 maj 2009 09:27

Hejhej!
Här kommer ytterligare en video,förlåt för att det har blivit många klipp idag!


Den är ifrån Robs "Little Ashes"


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 3 maj 2009 09:26

Hejhej!
I denna videon spelar Anna och Kristen in scenen efter de har varit på bio i Port Angeles.

Jag ser så sjukt fram emot detta nu,tänk er detta: 20 NOVEMBER!!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 3 maj 2009 09:24

Hejhej!
Jag är sååå aviis!

För här får några fans träffa den så underbara Kristen Stewart!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 3 maj 2009 09:19

Hej!
Jag översätter en artikel om Taylor och Selena här,länka hit vid kopiering!


Kontrning mot de växande ryktena: "Taylor Lautner och Selena Gomez är bara vänner"  säger Disneystjärnas kompis Jennifer Stone. "Bara för att dfom hänger tillsammans betyder inte att dom dejtar vet du" Förklarade Jennifer för E! News när hon var på "Catch Boutique" och "Operation smile and Hope" i L.A torsdag kväll 30 april.


"Hon är kompis med killar" avslöjade Jennifer om sin vän Selena. "Många tjejer har killkompisar" när intervjun går vidare till ett samtal om Taylor.

Jennifer avslöjar också "När vi ändå talar om Taylor,jag är ett stort Twilight-fan.Jag är ett Robert Pattinson fan"


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 3 maj 2009 09:09

Hejhej!

Här kommer en video och en bild på Bella på en motorcykel.

Scenen kommer inte vara som i boken utan Bella kommer

åka på en av männens(vid puben) motocyklar för att få höra Edwards röst igen.

Är det inte sjukt spännande?
Jag ser fram emot detta nu jättemkt för jag tycker att det var lite lamt när hon hörde honom bara för att killarna snacka me henne så nu är det mycket mer spännande ju!


Videon är ju bara för bra!


kram//Christina<33


The Bella Motorcycle Mystery (Twilight New Moon) from VancityAllie on Vimeo.

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards