Alla inlägg den 4 maj 2009

Av twilightsaga - 4 maj 2009 06:20

Hejhej!

YES äntligen får man fram litegrann om Emily i New Moon,alltså Tinsel Korey,det har ju inte varit så mycket om våran wolf pack tycker jag,så nu är det dags.

Här kommer lite utdrag och intervjuer. Min översättning så länka hit vid kopiering.


Hon pratar om sin kommande film "Mothers and daughters"

"Jag vet att detta är en höjdpunkt där saker kommer ändras för mig" säger Korey, som inte har jobbat en dag efter hon jobbade som servitris när hon kom till Vancouver från Toronto år 2002."Det hände gradvis men jag har bara en magkänsla att saker kommer bli galna,hektiska"


I New Moon bringar Korey ljus som Emily,en del av Quileutes som blir vän med Bella Swan (Kristen Stewart) när hennes vampyrkärlek (Underbara Robert Pattinson) lämnar henne.Några av de infödingar i Quileutestammen har en annan sida,nämligen som varulvar och Emily bär ärr från när hennes varulvspojkvän en gång miste kontrollen när han kom för nära.

Tinsel ligger lågt när det gäller fansen runt Twilight.

"Jag fick inte ens lov att säga att jag var med i filmen,inte på månader" säger hon. Hon har inte ens fått vara inne  på internet och på fanchatter.

"Min agent säger  ~du är förbjuden för att vara på internet,du är inte tillåten att googla dig själv för folk kan vara väldigt elaka~"


                                                  
                                                  
                   


Vad tycker ni om Tinsel? Jag tycker hon verkar väldigt charmig och väldigt snäll iallafall och jag tror att hon kommer göra ett perfekt jobb som Emily i New Moon och de följande filmerna!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 maj 2009 06:08

Hejhej!
We just can't get enough right ladies!??


Så här kommer ytterligare en video med den med älskade,charmiga,roliga,sexiga och så mycket mer-Robert Pattinson!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 maj 2009 06:07

Hejhej!
Har ni sett något så här gulligt förut? (Tänk bort Rob och Kristen i Twilight :P)

Taylor och Selena bär samma tröja :) Gud så gulliga dom är,dom passar verkligen tillsammans tycker jag.

Alla säger "naaaaaaaaaw" samtidigt, 1   2  NU! :D


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 maj 2009 06:05

Hejhej!
Här är en video med RPattz,han är så underbart söt asså!


Åh man vill bara krama om honom när han blir sådär gulligt nervös,eller vad säger ni tjejer? ;)


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 maj 2009 06:02

Hejhej!
Igår,alltså den 3 maj hade Twilightsaga.bloggagratis.se faktiskt besöksrekord,med hela 198 läsare-bra jobbat!


Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards