Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Artiklar

Av twilightsaga - 14 maj 2009 15:29

Hejhej!
Här kommer nya artiklar jag översatt från myparkmag.co.com

Glöm inte att länka till bloggen vid kopiering ;)


Taylor Lautners naken-replik

Taylor Lautner har sett fram emot att säga en speciell replik i New Moon.
Vår favoritvarulv sa till MTV: "Citatet jag älskar mest är Jacobs citat,~Does my half being naked bother you?~"

"Det citatet får mig alltid att skratta!

För du vet,han har ingen tröja på sig,vi får väl vänta och se hur kan kommer se ut ;)"

Taylor har tränat mycket sen Twilight så att han kommer se riktigt biffig ut i New Moon. Han gjorde det så bra för att visa att han är rätt skådespelare för alla fyra filmerna.

Vi tror att där kommer vara en himla massa fler tjejer som hejar på "Team Jacob" efter att se honom rädda Bella(Spelad av Kristen Stewart).


Jackson Rathbone kan inte vänta tills Eclipse!

Visst är Jackson Rathbone upptagen med att filma New Moon scener men han kan inte vänta för att spela in Eclipse senare i år. I Eclipse får vi veta mer om hans karaktär Jasper Hale.

TeenMag frågade nyligen Jackson varför Jaspers talang inte nämndes i Twilight.

Jackson svarade "Ja,det kommer ju inte fram så mycket i boken.Det är en av dom sakerna som man förstår och vet men som verkligen kommer fram som en grund i historian senare.Jag tror att en av sakerna vi inte ville ha med i Twilight var för mycket om de andra vampyrerna. Vi ville verkligen grunda en relation och hur Bella blir inslukad i världen av Cullenfamiljen och det är när hon faktiskt är med i deras värld som saker börjar hända. En sak om Jasper är att han inte alltid använder sin talang.Det är något han är väldigt försikitg med eftersom att det är som en attack mot någons privatliv att få någon att känna på ett speciellt sätt,att manipulera känslor."


Kram//Christina<33


 
 
annis

annis

14 maj 2009 17:07

Haha, älskar den repliken jag med ;D
kram

http://www.annasminnen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards