Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Taylor Lautner artiklar

Av twilightsaga - 16 maj 2009 09:58

Hejhej!
Nya artiklar från myparkmag.co.uk

Länka till bloggen vid kopiering!


Taylor Lautner vill tacka Robert Pattinson

Taylor Lautner tror inte att New Moon hade gjorts om det inte var för Robert Pattinson.


Taylor sa till Stardish radio att han är nervös för hur Robert Pattinson fans kommer reagera efter att ha blivit en hjälpte i New Moon.

Han sa "Robert Pattinsons fans är så passionerande om deras känslor.Han förtjänar det".

"Han gjorde ett fantastiskt jobb när han gjorde Edward och jag måste faktiskt tacka honom för fansen...även alla Edward/Robert Pattinson fansen,för utan dom skulle vi inte vara här,filma New Moon och filma Eclipse,så hata mig inte så mycket fans,för att jag är Jacob,för jag älskar er alla".

Både Taylor och Kristen tror att Breaking Dawn kommer att göras. Våra favoritvarulv lade till "Nu när jag har sett hur mycket passion och hur mycket fansen ägnar sig till Twilight ser jag ingen anledning till att den inte kommer göras".

"Jag säger åt er alla fans att gå och se New Moon en gång mer än ni såg Twilight så är vi klara för att köra resten av filmerna!".


Taylor Lautner avslöjar New Moon hemligheter

Taylor Lautnerär så exhalterad för New Moon. I den här intervjun med Stardish radio pratar Taylor om hur han fick rollen som Jacob Black och vad fans kan förvänta sig av Jacobs förvandling i New Moon. 

Taylor sa "Asså jag fick ett samtal om en film som hette Twilight och jag hade ingen aning om vad det var,jag hade inte hört talas om böckerna och dom sa åt mig att jag skulle få träffa Catherine Hardwicke,regissören,som jag var väldigt spänd för och sen fick jag läsa med Kristen Stewart som spelar Bella och sen väntade jag ett tag och fick sedan veta att jag fått rollen".

"Jag var väldigt spänd för att bara vara en del av detta  men jag visste fortfarande inte var det var så jag började direkt läsa Twilight och blev helt förälskad i historien och karaktären jag skulle spela och då visste fortfarande ingen hur stort detta skulle bli.Det var verkligen en spännande åktur sedan dess!".


Taylor började sen prata om New Moon och sa att han inte kommer använda sina kunskaper inom kampsport och dans.

Han sa "Jag tror att den bästa delen av denna serien är att vi faktiskt håller oss till böckerna och jag menar att det är det vi ska göra för att böckerna är så underbara och det är dom fansen älskade från början så eftersom Jacob inte har några kunskaper inom kampsport tror jag det skulle vara fel av mig att använda mig av detta."


"Men saken med Jacob är att han är klumpig innan hans förvandling,han snubblar när han går rakt fram bara.När han väl förvandlas är han väldigt lättrörlig så jag tror att jag först där kommer kunna använda mina kunskaper inom materiel konst." 

"Vi har några ess i skjortärmen som jag kommer kunna visa i Jacobs nya viga själv efter förvandlingen."




 
 
Madde

Madde

16 maj 2009 13:04

Hej
Jag måste berömma dig/er för en fin o trevlig sida.....
Både jag(trots min ålder) o min dotter är stora fans av Twilight o följer din/er sida regelbundet......fortsätt så här.....
kramar Madde

http://maddes-memoarer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tiffany

16 maj 2009 13:08

Asså jag tittade på Twilight igår (för hundrade gången) och kom att tänka på att han aldrig avslöjar vad Jasper gör , alltså i filmen , tycker ba att d var konstigt.

 
annis

annis

17 maj 2009 08:46

du gör världens bästa jobb gumman! Och jag börjar gilla Taylor mer oc mer nu, men jag är fortfarande Team Edward ;D
kram

http://www.annasminnen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards