Alla inlägg den 16 maj 2009

Av twilightsaga - 16 maj 2009 09:32

Hejhej!
Här kommer ett rykte jag inte vet om vi ska tro på....Ni får allt hjälpa mig att avgöra.

Ryktet kommer härifrån: http://community.livejournal.com/kstewartfans/

och lyder såhär:


Kristen Stewart har enligt rykten sagt nej till ett frieri av hennes pojkvän Michael Angarano därför att hon känner sig för ung för att gifta sig.Hon tycker att hon borde vara runt 25 först säger en källa till Star Magazine.

Michael har gått ner på knä för att fria för att ta deras förhållande ytterligare ett steg."Michael vill vara med henne föralltid" fortsätter källan."De har varit tillsammans i tre år och han känner sig redo att ta steget".Som svar på Kristens nej säger källan "Michael känner sig okej med att vänta.Han skulle göra vad som helst för henne".


Okej läsare,dags för en kommentar-diskussion! Skriv vad du tror och jag hoppas att ni andra läsare kommer svara på dom i en egen kommentar!


Själv tycker jag precis som dom som kommenterat-en människa som söker abnormt mycket uppmärksamhet som borde skaffa sig ett liv!

Fattar inte hur folk orkar hitta på massa rykten konstant!


Har Angarano friat och har isf Kristen tackat nej?
Talar källan sanning eller söker han/hon uppmärksamhet?


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 maj 2009 09:27

Hejhej!
När du trodde att Peter Facinelli inte kunde bli mer underbar,så blev han det! Han har joinat andra kändisar genom att använda sitt kändisskap för att samla in pengar för att bekämpta Parkinson's syndrom. Johnny Deep,Malcolm Gladwell,Robert Downey Jr., Hilary Duff och Jonathan Rhys Meyers har också bidragit med deras autograf som kommer att aktioneras ut på eBay.

Auktionen började igår och man kan fortfarande bjuda!Gå in här:

BesökeBay och hjälp till att lägga en slant.

För att bjuda på denna tallrik Peter signerat,klicka in dig här:

Plates-for-Parkinson's-By-Peter-Facinelli

plate






Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 maj 2009 09:14

Hejhej!
Vf inte ett Nikki Reed-inlägg?? Jooo det gör vi.

Först en artikel jag översatt och sen en video där hon snackar om Eclipse och tydligen börjar dom spela in 17 augusti.


Nikki Reed avslöjar hemligheter från New Moons set.

  "Hela poängen är att vi inte behöver ett massivt antal liter blod för att få det kryddigt" säger Twilight skådespelerskan.

"Cullens är liksom inte med så mycket i den andra boken och studion försöker hålla sig så mycket det går till boken" sa hon till MTV news. "Jag var lite överraskad av de få scener jag såg.Det känns som att de kommer bli jättebra och att hela filmen kommer bli underbar.Regissören Chris gör ett fantastiskt jobb."


Men Cullen är i en väldigt väsentlig scen i boken och film.Och Reed insisterar på att fans tillslut kommer att få se Bellas kända 18-års födelsedagsscen, det kommer att vara det faktum att de spelas ut i ett underskattat sätt som gör hela skillnaden.


"Där är inte mycket blod,tro det eller ej", sa hon. "Om de inte planerar att lägga till saker i produktionen såklart.Men jag tror att hela poängen är att vi inte behöver ett massivt antal liter blod för att få det kryddigt".


Med New Moon på gång,skapas planer redan för dess uppföljare,"Eclipse" och Reed har redan snackat massor med dess regissör,David Slade. "Jag träffade honom när jag var där på set" sa hon."Jag tror att han kommer vara fantastisk.Varje film kommer bli bättre och bättre.Vi har alla lärt känna våra karaktärer och vi är så spända.Vi gör en rolig serie".


Kram//Christina<33



Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards