Alla inlägg den 18 maj 2009

Av twilightsaga - 18 maj 2009 15:52

Hejhej!
Nu har jag tid att blogga och det ska förhoppningsvis bli massvis av inlägg.Men jag måste börja med det här!


Tack alla ni som medverkade i chatten igår,det blev nog tillslut SAMMANLAGT 30 eller 35 stycken som jag fick chattat med så det var superduper kul! Jätteskoj att ni uppskattade chatten så pass mycket som jag också gör,det är kul att få prata med er och lyssna på era åsikter!

Alla som ville ha det lilla extra som jag skickade var jättenöjda så jag blev superglad!

Ni hade jättemånga bra och smarta frågor så jag var tvungena att fråga de andra som jag chattade med samma saker.Det var kul att få veta vilka era favoritvolturi var och definitivt varför det var så.Vilka Cullens ni var mest lika och kunde relatera till.

Typ 90% tyckte mest om Aro och Jane och jag fick förklara mig varför jag gillar Demetri och Aro,haha!

En som jag chattade med kom med en idé jag länge tänkt på,att alla snackar samtidigt,då alla som vill snacka med alla andra,ni som inte vill snackar fortfarande med mig.Så jag planerar en sån chatt i juni,men jag måste ha eran åsikt för att kunna göra det,så KOMMENTERA eller maila till Twilightsagan@hotmail.com!

Men ännu en gång: Tack det var jättekul att snacka med er och vi hörs igen 16 juni,eller hur!

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards