Alla inlägg den 23 maj 2009

Av twilightsaga - 23 maj 2009 20:04

Hejhej!
De underbara människorna på TwilightersItalia har koll på vad som pågår i Montepuliciano.

Tydligen så är Rob i Italia nu.Fontänen har provats med vatten.

Man har även kunnat spoota porschen i stan!


Nu är det nära mina vänner!


Kolla även här:

Red St Marcus Day New Moon Montepulciano Capes

Enligt TwilightersItalia om statisterna.

Alla var klädda i rött.Hoodies,badrockar,tshirtar,kepsar...allt var rött! Dom kunde inte säga något för att producenterna hade saght åt dom att om någon såg att de pratade om filmen kunde de bli utslängda från set och förlora chansen att vara med i filmen.

Det är sagt att det var mycket oväsen tidigare då de trodde att Robert Pattinson var där men ingen kunde säga att de sett honom.Där är inga bilder på honom från flygplatsen för han gick ut där endast flygpersonalen är tillåtna.

Idag gjorde de som jobbar på porschen allt klart och från vad vi förstått kommer Pattinson imorgon att spela in några scener,kanske något relaterat till Edwards desperata försök innan Volturis dom?

Det kommer inte vara Kristen själv som hoppar i fontänen utan hennes stuntkvinna.Alan Capelli,Robs stuntman väntar just nu på att kallas till set.


Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 23 maj 2009 20:03

Hejhej!
Vem älskar inte ET klippen??!!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 23 maj 2009 19:59

Hejhej!
Nu är jag tbx från min kompis,har haft det superbra<3


Iaf,prenumeranter,jag är helt slut så ni får ett nyhetsbrev imorn:)

Men här kommer iaf en video med något jag tänkt på a while... vf blev det ändå inte Anna Lynne McCord som blev Heidi i Volturi guard?

Jo,vf inte låta henne berätta?


Kram//Christina<33

Movie Trailers - Movies Blog

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards