Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Rob </3 Erika! DET VAR BARA ETT RYKTE

Av twilightsaga - 25 maj 2009 06:52

Hejhej!
Här är en artikel som jag översatt ifrån laineygossip. Länka till bloggen vid kopiering!


Lugna er damer.Hela historien är påhittad.Fotona är väcker misstankar och även så detaljerna.

Lyckliga Twi-Hards? 

För det första- amfAR eventet var fyllt med journalister.Många många journalister.Och den enda källan till Robs sagda hook-up med denna blondinen var en Life&Style källa.

Och alla andra,tro mig,ALLA kollade på honom hela kvällen,inkl. många med ett intresse för att få sin egen romantiska saga med honom-såg att han höll en låg profil hela kvällen.Han pratade med Emilie Hirsch och några andra kändisar och drack nästan inte alls och spenderade definitivt inte hela kvällen,om ens lite av kvällen med denna "Erika".

Kommer ni ihåg när vi var och åt på Cap Terrace i onsdags? Det kan du annars läsa om här: CampTerrace


Vi hade suttit där ett tag när Pattinson kom dit med sitt people. Emile Hirsch och hans flickvän och några tjejer kom dig senare.

Efter ett tag satte sig Emile och hans flickvän vid Pattinsons bord.
Det var kul för Hirsch drog fram två stolar och inte en tredje för den snygga blondinen med dom som definitivt ville sätta sig där. Laura sa att hennes ansikte var väldigt surt. 


Och vem var hon då?

Jo,hon var Erika,den samma Erika som var med Pattinson på fotona.

Men dom togs inte på amFAR i torsdags utan på restaurangen där vi var och där dom var.

100%

Vi såg henne i denna outfit i onsdags,när hon skakade hand med Pattinson när hon blev presenterad för honom av Emile och hans flickvän.

I andra ord. En vän av Emile Hirsch har alltså sålt ut Robert Pattinson.Dom här fotona säljs i hög kvalité.Vilekt betyder att du inte kan skylla på facebook för det enda sättet som de kan säljas i hög kvalité är ifall de är äkta.Eller om vi ska cleara Emiles vän,kameran kan ju vara stulen (ja förmodligen inte....)


Är Erika en lovande skådespelerska? Eller ute efter cash?

När det gäller huruvida hon slutat med Pattinson efter amfAR, så är vi inte säkra på att hon var vid amfAR ens. Och igen, folk kollade in honom hela kvällen och ingen annan verkar kunna bekräfta Life&Style's källa.

Pattinson åkte väldigt tidigt till Rom på fredag förmiddag. Han var på flygplatsen strax före oss. Laura var tacksam. Eftersom vi dragit en allnighter på vår sista kväll och såg ut som skit.

Vilka är de slutsatser som kan dras av detta, annat än att Life & Style, återigen, äh, fick det feö?

Tre möjligheter:

1. Erika inte Pattinson på natten för om de faktiskt tillsammans åkt till hans hotell och hon haft dessa bilder,hade hon effektivt dödat någon annan för en chans att gå till sängs med honom igen.
2. Han tackade nej, det är därför hon säljer bilder, räkna med att hon också kan dra nytta av hans avvisande (Laura anser att detta är den mest rimliga förklaringen)
3. Hon fick sin natt med honom,vill inte ha det igen och drar bara nytta av deras enda kväll.

Oavsett vilken förklaring visar hon inte upp sin bästa sida. Kram//Christina<33



 
 
Ingen bild

Sofie

25 maj 2009 16:45

Vad skönt att det bara var ett rykte. Det är jättebra och snällt att du översätter artiklar till svenska (min engelska är inte särskilt bra).

 
Ingen bild

Joizan

25 maj 2009 20:12

Vilket busigt rykte ^^

 
annis

annis

26 maj 2009 22:01

Jaa, efter att ha hört det här låter hon som en skit tjej, så det var väl bara bra tkr jag.
Älskar bilden btw ;)

http://www.annasminnen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards