Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Rob eller Zacs kyss? Experten väljer

Av twilightsaga - 30 maj 2009 09:17

Hejhej!
Här är en artikel från radaronline.com som jag översatt.Länka till bloggen vid kopiering.


Vem kommer att vinna när snyggingarna Robert Pattinson och Zac Efron slåss om priset för "Bästa kyss" i helgens MTV Movie Awards?(Visst slåss de mot "Slumdog Millionare", "I love you man", "Milk and Wanted", men vem kan slå dessa snygga män?) Vi bad Andrea Demirjian, författare till "Kissing: Everything You Ever Wanted to Know About One of Life’s Sweetest Pleasures", att kritisera deras framföranden och välja hennes personliga favorit i en face-off mellan de två.

Efron och co-star Vanessa Hudgens fick poäng för hur äkta deras on-screnn kyss i High School Musical 3 verkade. Det är inte illa att paret inte agerar-utan att de också är ett par när kamerorna slutar rulla. "Vad som är uppenbart är att de är väldigt kära," säger Demirjian. "Det är tillgivande, det är mjukt, det är försiktigt. Du kan se hur mycket han älskar henne, eftersom han ler när han kysser henne, eftersom han är bara så lycklig. "Hon godkände också deras kemi och kroppsspråk och kallar scenen "en av de sötaste jag sett på länge". 

När det gäller Robert Pattinson och Kristen Stewart förbjudna vampyr-människa kyss var Demirjian imponerad. "Jag tittade på den här ett par gånger, för jag var liksom whoa!" skrattade hon. "Den kyssen var så sexig, precis som deras läppar nuddade mot varandra, det var inte djupa tung kyssar." Endel av lockelsen av denna bioduks kyss är spänningen,säger Demirjian,vilket gav den slutgiltiga kyssen, "den har alla perfekta förutsättningar och den underbara förväntan.Allt det göra kyssen mer önskad.

HSM kyssen fick 3,5/5

Twilight kyssen fick 4/5


Se High School Musical kyssen här

Se Twilight kyssen här


Random Things

Kram//Christina<33

 
 
Ingen bild

Joizan

30 maj 2009 16:01

Usch för Zac Efron :S

 
JVH

JVH

1 juni 2009 19:19

Milk är så himla bra, har du sett? Det är nog en av de bästa filmerna jag sett!
Kram, Julia! :)

http://jvhs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards