Alla inlägg den 12 januari 2009

Av twilightsaga - 12 januari 2009 18:40

Nu har Ashley greene bekräftat att Vanessa Hudgens har gjort en audition för rollen som Leah Clearwater.


Jag vet inte men kanske är det för att hon tröttnat lite på sin hunk Zac och kanske hon är ute efter Rob,haha :D

Av twilightsaga - 12 januari 2009 18:37

http://www.accesshollywood.com/video_926301&dst=ah|widget|Access%20Hollywood%20Video&__source=ah|widget|Access%20Hollywood%20Video


Vet att det blev en konstig länk men bara kopiera och klistra in i fältet där du skriver hemsidan :)


Här snackar Taylor lite om New Moon och visar upp sina nya muskler :) (Där är en reklam innan själva videon börjar,det är från Accsess Hollywood)


Blev asförbannad när han sa "Jacobs in Edwards out" men vi vet ju alla att dt blev Edward som "vinner" tillslut om man kan uttrycka det så.


Måste säga att Taylor allt är en liten show off med sina nya muskler,se videon och ni kommer att fatta!


Ciao!



Av twilightsaga - 12 januari 2009 18:35

Som svar på en kommentar jag fick:
Breaking Dawn kommer att släppas den 5 mars 2009 på svenska iallafallpå BOKIA och den kommer att heta "Så länge vi båda andas".


Av twilightsaga - 12 januari 2009 16:53

Hej allihopa!

Här kommer lite eyecandy så ni har något att kolla på ett tag:D


Ciao!

Av twilightsaga - 12 januari 2009 15:46

-Oh my GOSH it is Robert Pattinson,hey look there he is!

Skulle inte du bli livrädd om du hade detta efter dig varenda dag så fort du går ut genom dörren? I själva verket så är våran Robert Pattinson livrädd för sina fans har han sagt,tydligen kan dom bli nästan aggressiva!

Men kan man inte nästan förstå dom,kolla på honom!! Jag vet inte hur jag skulle reagerat om jag såg honom!

Robert började sin  skådespelarkarriär på Barnes Theatre Company men det var mest amatörteater.Efter ett tag när han även testat lite mer professionell teater började han med modellandet och var faktiskt handmodell ett tag!

Det var först i "Harry Potter och den flammande bägaren" där han slog igenom ordentligt som den snygga och talangfulla Cedric Diggory och sedan såklart som Edward Cullen i Twilight.Han har också gjort musik ex.Never think och Let me sign från Twilightsoundtracket.


Kristen Stewart

-Tro inte att det är dig vi vill träffa,det är Rob.

Ja det kan inte heller vara så kul att få höra dag in och dag ut och på signeringar.Men det får stackaras Kristen Stewart gå igenom varje dag hon synd med Robert på premiärer eller promotingar av fans till Robert.

Det hade jag verkligen aldrig gjort,hur talangfull är inte den här tjejen??!!

Hon är verkligen snygg,smart och talangfull!

Hon kommer från en filmfamilj,hennes pappa är tv-producent och hennes mamma skriver manus.

Hon bor faktiskt fortfarande hemma med sina föräldrar och hennes bror Cameron. Kristen har också sagt att blir det film av de andra böckerna i Twilightserien så är hon med om dom vill ha kvar henne.


Av twilightsaga - 12 januari 2009 15:34

Hejsan allihop!

Nu när jag börjat skolan igen (suck) blir det ju inte lika många inlägg,jag hoppas ni förstår det!

Men jag tänkte göra en "Cullen-vecka".Varje dag i veckan tänkte jag skriva om en av dom (undantag idag när det blir två) och om skådespelaren/skådespelerskan!


Här kommer schemat för min Cullenvecka:


Måndag (idag): Robert Pattinson&Kristen Stewart- Edward&Bella Cullen

Tisdag: Ashley Greene- Alice Cullen

Onsdag: Nikki Reed-  Rosalie Hale

Torsdag:Elizabeth Reaser- Esme Cullen

Fredag:Peter Facinelli- Carlisle Cullen

Lördag: Jackson Rathbone- Jasper Hale/Cullen

Söndag: Kellan Lutz- Emmett Cullen


Av twilightsaga - 12 januari 2009 07:47

Här kommer resultatet för kunskapsfråga 3!

Kommentera gärna vad du har tyckt om att ha kunskapsfrågor!


Svaret: Edwards mamma hette Elizabeth.


Ni svarade:

Esme-5.3%

Emma-0%

Elizabeth-73.7%

Eve-5.3%

Eveline-5.3%

Emily-10.5%

Eden-0%


Bra jobbat allihopa! Nu kommer nästa fråga!


Av twilightsaga - 12 januari 2009 07:41

God morgon allesammas :)


Jag var bara tvungen att lägga upp denna bilden för jag tyckte den var väldigt rolig,bara en snabb fråga,lyssnar dom på trädet eller?
Det kanske är ett sånt som i Pippi Långstrump som ger sockerdricka,hmm... those twilighters....:P


Jag är ledsen att jag inte har haft något smaskigt att berätta på ett tag men medans det inte finns så mycket nyheter tänker jag berätta lite historier om skådespelarna och om karaktärerna och så.

Kommentera gärna vem ni mest vill läsa om både vilken skådis och vilken karaktär (det kan vara olika,behöver inte vara samma skådis som karaktär.)

Ny omröstning is coming up så resultaten kommer i nästa inlägg!

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards