Alla inlägg den 11 januari 2009

Av twilightsaga - 11 januari 2009 17:24

Satt och tänkte litegrann,liksom tänk om.... och här kommer några tänk om... som jag tänkte på,KOMMENTERA VAD DU TYCKER OM MINA FUNDERINGAR OCH GÄRNA OM DU HAR NÅGRA FUNDERINGAR SÅ KOMMER JAG SKRIVA OM DOM NÄR JAG TÄNKT PÅ DOM:D


Jag vet,det blev mycket med ordet tänka där men hoppas du fattar :D


Vill bara säga hur GLAD  jag blev när jag läste alla era supersmarta kommentarer till min och min kompis disskussion,vi ska snacka mer imorn och jag ska meddela vad ni skrivit,så ska vi allt se vad hon säger!! :D


Tänk om...Edward verkligen skulle ha lämnat Bella i New Moon,tänk om han inte ljög för henne,att det han sa var sanning.Jag tror helt ärligt inte att Bella skulle blivit tillsammans med Jacob.Jag tror att hon tillslut skulle på något sett göra så att hennes liv tog slut,Edward har tagit över hennes hjärta och tankar,det är inte hon som styr sig själv längre.Och vice versa,Bella är Edwards liv,ingen Bella ingen Edward.Vad tror du?


Tänk om...Jacob var vampyren och Edward varulven och det ändå var på samma sätt,att hon älskade Edward och han henne och att Jacob var hennes bästa vän.


Tänk om...det var Emmett eller Jasper Bella kärat ner sig i och en av dom blivit kär i henne,vad skulle ske i Cullen-familjen.

Ja jag vet att detta inte är möjligt då de redan funnit deras självsfränder men tänk om....


Här var lite av mina funderingar.Kommentera dina åsikter om dom och gärna då om du har funderat på något speciellt.

Vi hörs imorn,Ciao!
Av twilightsaga - 11 januari 2009 13:42

Moviezine har en omröstning om "Årets film 2008" och Twilight är nominerad i 2 kategorier!!! (Jippie :D)

Kategorierna:

  • Årets Genombrott
  • Årets drama

Du kan och (ska :P) rösta här:  http://www.moviezine.se/arets_filmer


Omröstningen pågår till den 25 januari!

Av twilightsaga - 11 januari 2009 13:35

Det har kommit ett officiellt datum för när TwilightDVDn släpps: 21 mars.

Vet dock inte om detta bara är i USA eller i hela världen men det får vi se :)

Man kan ju beställa från ex.amazon.com men då är det förmodligen ingen svensk text på och det är ju bäst att ha!


Här kommer jag lista vad som kommer finnas på extramaterialet!

 Disc 1 extramaterial:

  • 5 utdragna scener med kommentarer från regissören
  • Kommentarer från Catherine,Rob och Kristen
  • Tre musikvideos (Muse,Paramore och Linkin Park)


 Disc 2 extramaterial.

  • 5 borttagna scener med kommentarer från regissören
  • Dokumentär: "The adventuere begins-The journey from page to screen"
  • Comic con Phenomenon featurette
  • MYCKET MYCKET MER!!
Av twilightsaga - 11 januari 2009 09:03

Ja du det kan man allt fråga sig,vad hände med den lilla söta Taylor som vi alla känner igen?...


Jo han har föreberett sig fysiskt inför New Moon och nästan lagt på sig 8kg! Förmodligen bara muskler också efter att ha sett intervjuer med honom där han säger att han tränar hur mycket som helst,äter väldigt nyttigt och dricker sina protein-shakes(även om dom är fruktansvärt äckliga)


Så här lägger jag upp en bild på nya fräscha starka Taylor Lautner.

Girls-enjoy ;)

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards