Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Allmäna funderingar,vad tycker du?

Av twilightsaga - 11 januari 2009 17:24

Satt och tänkte litegrann,liksom tänk om.... och här kommer några tänk om... som jag tänkte på,KOMMENTERA VAD DU TYCKER OM MINA FUNDERINGAR OCH GÄRNA OM DU HAR NÅGRA FUNDERINGAR SÅ KOMMER JAG SKRIVA OM DOM NÄR JAG TÄNKT PÅ DOM:D


Jag vet,det blev mycket med ordet tänka där men hoppas du fattar :D


Vill bara säga hur GLAD  jag blev när jag läste alla era supersmarta kommentarer till min och min kompis disskussion,vi ska snacka mer imorn och jag ska meddela vad ni skrivit,så ska vi allt se vad hon säger!! :D


Tänk om...Edward verkligen skulle ha lämnat Bella i New Moon,tänk om han inte ljög för henne,att det han sa var sanning.Jag tror helt ärligt inte att Bella skulle blivit tillsammans med Jacob.Jag tror att hon tillslut skulle på något sett göra så att hennes liv tog slut,Edward har tagit över hennes hjärta och tankar,det är inte hon som styr sig själv längre.Och vice versa,Bella är Edwards liv,ingen Bella ingen Edward.Vad tror du?


Tänk om...Jacob var vampyren och Edward varulven och det ändå var på samma sätt,att hon älskade Edward och han henne och att Jacob var hennes bästa vän.


Tänk om...det var Emmett eller Jasper Bella kärat ner sig i och en av dom blivit kär i henne,vad skulle ske i Cullen-familjen.

Ja jag vet att detta inte är möjligt då de redan funnit deras självsfränder men tänk om....


Här var lite av mina funderingar.Kommentera dina åsikter om dom och gärna då om du har funderat på något speciellt.

Vi hörs imorn,Ciao!  
 
Jenny

Jenny

11 januari 2009 18:26

Jag måste börja med att medela dig att jag stjäl den bilden nu! Haha

http://tsivqdnil.bloggagratis.se

 
natt

natt

12 januari 2009 13:49

oj de var många "tänk om" XD.

http://meandmrlove.blogg.se

 
annis

annis

15 januari 2009 08:51

Det är nog den bästa repliken ;)
tyvärr så snor jag den oxå ;)

http://www.absolutanniis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards