Alla inlägg den 8 juni 2009

Av twilightsaga - 8 juni 2009 19:28

Hejhej!

Till er som frågat,man kan hitta Edward-brillor på Glitter!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens omröstning

Dagens fråga: Emmett och Rosalie är faktiskt lika gamla eftersom att Rosalie,som egentligen är två år yngre förvandlades två år tidigare. Men hur gamla är dom i vampyrår?
Rätt svar: 92 år

Resultat: 

90 år 24,5%
94 år 15,1%
92 år 35,8%
97 år 15,1%
101 år 9,4%


Dagens citat 8 juni 2009

"Finally, a rational response! I was beginning to think you had no sense of self-preservation at all"-Edward Cullen


Dagens bild:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa kapitel jag sammanfattar från Breaking Dawn kommer imorgon!

Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 8 juni 2009 19:26

Hejhej!
Läste nyss detta på newmoonmovie.org (jag har översatt)

Det handlar alltså om Eclipse!


Rrepetitionerna är planerade till att börja Augusti 2009 men inspelningen inte förräns sent i September 2009. Premiärdatumet sägs vara satt onsdagen den 30 juni 2010.

Kram//Christina<33
Av twilightsaga - 8 juni 2009 19:24

Hejhej!
Chicas,vad säger vi om denna bilden på Rob,jag älskar hans chilla stil,den får han att vara ännu snyggare,även fast det nästan är omöjligt,haha!
Robert Pattinson New York

Killen brevid är hans kompis, Tom Sturridge. Själv gillar man Robs keps starkt!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 8 juni 2009 06:53

Hejhej!
Hittaden denna artikel på idazzleyou.com och den får mig att bita mig i tungan litegrann,ehm om Emma Watson,en vän till Rob säger så...hmmm...

Kommentera gärna när du läst!

Jag som översatt


Även fast att Robert Pattinson och Kristen Stewart skrattat bort rykten om att de skulle vara ett par,säger Emma Watson att hon tror att där måste vara något speciellt som händer mellan de två. Tjejen bakom Hermione Granger i "Harry Potter" skvallrade nyligen om ämnet till ENtertainment Wise. "Åh herregud! Han är verkligen snygg" sa hon om den Brittiska hunken. "Det gör mig helt galen...Men vi är bara goda vänner och kan snacka i telefon i timmar,för jag vet att det är något som pågår mellan honom och Kristen Stewart."


Emma Watson jobbade tillsammans med Rob när han var Cedric Diggory i "Harry Potter och Fenixordern" och sen "Harry Potter och den flammande bägaren".


När de pratade om den 23-åriga hunkens plötsliga ökande kändisskap sa hon: "Jag är verkligen glad att Rob blev så populär i 'Twilight'.Han är så snygg (skratt)"


Ja ni,men jag tror fortfarande inte att det är något.Jag vill först veta att det inte är Kristen<3Michael längre och eftersom det inte sagts något om det tror jag inte på det.

Men det gör en osäker när en så nära vän till en av dom säger så.

KOMMENTERA DIN ÅSIKT!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 8 juni 2009 06:25

Hejhej!
Här kommer en video som jag hittade på twilightguide.com och den är en profil på Victoria, usch ryser av den karaktären...

Anyhow...hoppas det kommer fler sånna videos!

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 8 juni 2009 06:23

Hejhej!

Här är några bilder från en Cosmo shoot som Kellan,Rob och Tay gjorde för ganska länge sen.

Snygga snygga snygga!

SÅ gullig bild!


 Älskar Robs min!


Mums var det här!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 8 juni 2009 06:13

Hejhej!
Jag älskar denna videon! Den är helt underbar.

Det är Robs New Moon kollegor som snackar Robs kändisskap och hur han hanterar det,jag älskar den för man märker hur bra vänner alla är och så.

Man märker det speciellt i dessa texter som Ashley Greene,Kellan Lutz och Peter Facinelli uttalat sig i.


Även här,en text från newmoonmovie.org som jag översatt.

"Italien var intensivt" säger Ashley Greene förundrat. "Vi hade alla bokstavligen två livvakter och chaufförer och vi kunde inte gå utan var tvungna att bli körda runt set. Det var pågrund av alla de tusentals tjejer som kom från överallt i världen för att se Pattinson...Dom sov seriöst utanför vårat hotell.Det var galet."


"Varje sekund av Robs liv bevakas just nu" lade Kellan Lutz till,och sa att Rob har behövt ändra några vanor för att han är tvungen att ta respekt till den ökade bevakningen på honom.

"Jag är säker på att han är försiktig i allt han gör".


Jag har pratat med Rob om det och han är nästan alltid paranoid just nu" avslöjar Peter Facinelli,erkänner att det nya kändisskapet ibland är svårt för hans on-screen son. "Liksom,bara för att gå till Starbucks behöver han ducka bakom bilar och nästan smyga till cafeét. Sen reser han sig och så är där ingen där,men den där gången då han inte gömmer sig, det är då det är typ 10 000 paparazzis som hoppar ut från buskarna."


Kram//Christina<33


Movie Trailers - Movies Blog
Av twilightsaga - 8 juni 2009 06:09

Hejhej!
Ni minns väl när Rob spelade Harry Potter snyggingen Cedric Diggory? Älskar hans humor måste jag lägga till för den speglas verkligen i denna videon!

Det är en dag från inspelningen där.

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards