Alla inlägg den 11 juni 2009

Av twilightsaga - 11 juni 2009 06:55

Hejhej!

Fråga: Har inte Kristen en pojkvän?

Annars hade de varit kul om dom va ihop, dom passar bra ihop:D

Jag har hört att Emma är en riktig diva!


Svar:Hejhej!
Ja Kristens pojkvän sedan nästan tre år tillbaka heter Michael Angarano och är också skådespelare.

Kram//Christina<33


Fråga: Nu har jag tagit reda på att låten heter One of the brightest stars av James Blunt.

Snälla Christina kan vi inte få den i nyhetsbreven när de börjar igen på lördag?

Lycka till på föreställningarna idag!


Svar: Hejhej!
Visst kan jag skicka den låten :)

Kram//Christina<33

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är alla allmäna spexföreställningarna över och idag är det shower för sjuor,åttor,nior och mellanstadieelever.Jag har gråtit så himla mkt så det inte är sant,det var kramkalas igårkväll runt halv elva när vi skulle hem,man kramade typ alla och bara grät!
Idag är det avslutningsmiddag och då är det ännu mer tårar,får sitta bredvid kramvänliga personer!

Tack för alla fantastiska kommentarer,ni är bäst<33

På lördag dröser det in med inlägg!
Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards