Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Kristen Stewart

Av twilightsaga - 5 januari 2009 12:33

Jag såg en helt underbar intervju med Kristen och jag sammanfattar den i en text här!


När Kristen först fick läsa om Twilight i en sammanfattning hon fått fick hon intrycket att det var en film om en tjej som blir kär i en vampyr.Han är helt perfekt och det är inte hon,yada yada yada... Plus, hon höll på med en annan film samtidigt vilket gjorde att hon blev ännu mindre säker på Twilight men när hon läst manuset fick hon känslan av att det inte räckte att läsa den,hon var tvungen att leva rollen och hon bad nästan om en audition vilket hon fick nästan direkt!

Hon sa att hon verkligen behöver känna den känslan att hon måste leva rollen när hon läst det,annars gör hon inte filmen.

Att spela en roll som alla tjejer drömmer om,ja det känns bra säger hon, men tjejer är avundsjuka "gud hon får kyssa den snyggaste vampyren nånsin!".Så visst har hon känt press att få Bella att bli någon som alla tjejer kan känna igen sig i.


När hon såg auditions för Edward kom kille efter kille,dom posade och läste med nån tillgjord röst och sen kom Robert. Han kom in och tittade på de som castade filmen genom sina vackra lockar och började. Kristen såg att det var något speciellt med Rob,han gjorde sig inte till,det märktes att han studerat karaktären. Det som skiljde honom från dom andra var att han gjorde det naturligt,inga poser och inget tillgjort,bara Rob.


Kristen säger att hon inte fått några som helst hatbrev från Robs fans men hon vet att hon har många som hatar henne för att hon får kyssa Rob och så och hon säger "förlåt" med ett leende. Men hon säger också att hon och Rob bara är goda vänner om det hjälper någon tjej (skratt).

Även fast att hon säger att Edward inte är perfekt egentligen,för det är ju ingen så är han så underbar på alla sätt och allt med honom lockar Bella. Skulle en kille uttrycka sig som Edward gör för Bella för henne skulle hon falla som en fura säger hon.


Hon bekräftar även sin roll som Bella Swan i New Moon.


The end!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards