Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

Linkin Park-Leave out all the rest

Av twilightsaga - 7 januari 2009 13:20

Fler än jag som blivit beroende av Linkin Parks-Leave out all the rest från Twilightsoundtracket????


Seriöst-när jag lyssnar på texten får jag tårar i ögonen för den är så sjukt fin,den fångar verkligen vad Edward tänker.


Fler än jag som tycker att denna låten skulle bli HELT perfekt för scenen i New Moon när Edward lämnar Bella (Det gör ont i mig att skriva om när han lämnar henne) men man kan ju inte förneka att låten skulle passa,vad tycker du,kommentera!!?

 
 
natt

natt

7 januari 2009 14:27

den passar sjukt bra! :D

http://meandmrlove.blogg.se

 
AAT

AAT

7 januari 2009 16:16

Hej! Åh, älskar din blogg, är så bra, både information, bilder och text. Blir så glad av att läsa den, fortsätt med det du gör! föresten, jag älskar också Linkin Parks´s "leave out all the rest". :)

http://aat.blogg.se

 
Ingen bild

Therese

7 januari 2009 19:11

Måste säga att jag blev väldigt glad när jag hittade din blogg, det är verligen jättebra:) Stort plus att du uppdaterar ofta.
Håller dock inte med dig om låtvalet inför kommande scenen i New Moon. Vad som behövs är en riktigt hjärtskärande "tung" men samtidigt djup låt vilket jag inte tycker detta är. Men smaken är väl olika :) Skulle gilla något i samma stil som "Let me sign" Jag led verkligen igenom hela boken när jag läste den och kan fortfarande brista ut i gråt när jag tänker på den. Stephenie Meyer har ett helt unikt sätt att skriva på och jag beundrar henne så otroligt mycket för det. Man blir verkligen helt fast!
Fortsätt med det du gör för du gör det riktigt bra, jag kommer vara en trogen läsare :)

 
Jenny

Jenny

10 januari 2009 20:20

Beroende är bara förnamnet!
Den låten äger!!

http://tsivqdnil.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gaby

10 januari 2009 22:46

gud,vad jag älskar "leave out all the rest" det är en underbar låt som du själv säger passar perfekt till filmen och berättar oss vad edward tänker :) fast det kan oxå visa vissa av bellas tankar :) och en annan låt ur filmen som jag älskar är "river flows in you" :)

 
Ingen bild

gaby

10 januari 2009 22:51

I dreamed I was missing, you were so scared
But no one would listen, 'cause no one else cared
After my dreaming, I woke with this fear
What am I leaving when I'm done here?

So if you're asking me, I want you to know

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest

Leave out all the rest, don't be afraid
I've taken my beating, I've shared what I made
I'm strong on the surface, not all the way through
I've never been perfect, but neither have you

So if you're asking me, I want you to know

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
Pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
Pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are
I can't be who you are

Jag var bara tvungen att lägga ut texten :D

 
Joizan - The Tokio hotel fan

Joizan - The Tokio hotel fan

12 januari 2009 18:22

Linkin park äger! Efter Tokio hotel OFC :P

http://jojolovehorse.bloggagratis.se

 
Minna

Minna

18 januari 2009 21:21

faan vad bra låt, sitter och nöter den :D

http://minnalindgren.blogg.se

 
Ingen bild

jeen

21 januari 2009 20:27

asså jag bara ÄLSKAR din din blogg!! Och ja, jag tycker att den skulle passa grymt bra!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards