Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Jane och Alec?

Av twilightsaga - 23 januari 2009 20:39

Hej!
Det spekuleras fram och tillbaka.Men ryktet att Jane kommer spelas av Dakota Fanning blir bara starkare och starkare,det sägs nu att hon bara ska på samtal med Chris Weitz,regissören av New Moon.

Men nu kommer rykten om vem som ska spela Alec,Janes tvillingbror,nämligen Lucas Grabeel (Ryan i High School Musical).Vad tycks,enligt mig så ser dom ut som syskon,så det skulle verkligen vara skitbra.

Det sägs iallafall inget om att han ska in på ngt samtal. Blir de dessa två som får spela de sadistiska vampyrerna från Volturi guard?Men ja den som lever får se,haha :D

Ciao!

PS:Kommentera vad du tycker<3

 
 
Joizan - The Tokio hotel fan

Joizan - The Tokio hotel fan

23 januari 2009 21:09

De ser faktiskt ut som syskon ja!

http://www.jojolovehorse.bloggagratis.se

 
Mary

Mary

23 januari 2009 21:10

Jag tycker inte att Dakota Fanning passar som Jane. Det är inte alls så som jag har föreställt mig Jane. Hon ser alldeles för barnslig ut.

http://www.maaarys.se

 
natt

natt

23 januari 2009 21:40

Jag håller med "mary" Jane föreställer jag mig o se lite farligare ut, Jane ser så söt o rar ut, ne ja hoppas på nån med mera farlighet :P Och även detsamma me Lucas. Jag tror mer på nån som inte är värsting känd heller, se bara på Rob, han var inte jättekänd, men är de nu ;D

http://meandmrlove.blogg.se

 
natt

natt

24 januari 2009 08:19

SV: nej jag hittade den på en av alla mina sidor ja läser om rob ^^, Men ja såg ju sen att du hade den här i din blogg.
Åh jo är en flitig läsare av din blogg, love it :D

http://meandmrlove.blogg.se

 
Julia

Julia

24 januari 2009 10:04

Jag tycker att dom skulle passa jättebra som Alec å Jane.

http://jullantellstrom.blogg.se

 
Ingen bild

tove

18 april 2009 20:07

dom är ju ganska lika så de borde väl funka!
hon ser faktiskt lite ut som hur jag föreställde mig fast jag trodde att hon skulle ha svart hår

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards