Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

The worst

Av twilightsaga - 24 januari 2009 15:45

Hej
Jag har inte haft mkt ork att skriva idag då jag mår riktigt kasst men nu kommer ytterligare ett litet inlägg :)


Jag tänkte lista Volturis speciella talanger efter hur mycket jag skulle ha fruktat dom! :)


1: Alec-då man inte märker att något är pågång och helt plötsligt är man helt tom.Den smärtan hade jag mest fruktat för mig och alla de jag älskar.

2: Renata-då hon kan ändra mina tankar och känslor och jag kan inte styra över det.

3: Jane-Den smärtan är ett helvete men hon kan inte utföra den om hon inte är koncentrerad vilket gör den mindre hotande,men om hon har Afton i närheten klarar hon det enkelt då han  kommer att störa de andra och stänga henne ute helt.

4: Chelsea-för man vet inte när det händer och vad  hon gör.Men helt plötsligt kan man känna hat mot nån man är nära och älska det volturi gör,och då gå emot de man älskar och döda dom,tänk att sen leva med den smärtan.

5: Aro: För det räcker med att han rör en i en hundradels sekund så vet han allt man nånsin tänkt,alla minnen,allt.Man har inga hemligheter.

6:Afton: För man kan inte stå emot honom då har stör omgivningen,man kan säga att han gör motsatsen till Jaspers talang men Afton kan stänga ute nån om han vill.

7: Marcus: Han gör inget konkret men om man mixar hans talang att kunna mäta hur stark en relation är med Chelseas är vinsten närmare för Volturi.

8:Dimitri: Han kan lätt hitta en men man kan alltid dölja sina spår.

9:Didyme:Hon är inte farlig för kvinnor eftersom hennes talang är att få män att bli kär i henne,därför är hon bara hälften så farlig.


Har jag rätt eller fel? vad tycker du?

Ciao!

 
 
natt

natt

24 januari 2009 20:20

ja tycker Jane och Aro skulle vara mest skrämande att få möta i en mörkgränd O_o'

http://meandmrlove.blogg.se

 
Ingen bild

love

31 december 2009 14:14

är inte renatas talang att få folk att inte komma nära henne attt dom som försöker går i ett annan riktning då

 
Ingen bild

Golden_Maple

2 juli 2010 22:14

Alec: Han kan stänga av alla dina sinnen, din känsel, syn, lukt, smak, Ja allt

Renata: Hon har en fysiskt försvar och är Aros personliga livvakt. Hon har ett avvisande kraftfält runt sig så om någon kommer nära henne så kommer man plötsligt på att man går åt fel håll och man fins inte varför man ville gå åt det hållet(mot henne) från början

4: Chelsea kan manipulera dom känslomässiga banden mellan individer. Hon kan både försvaga och förstärka dom. T:ex hon kan få någon att känna sammhörighet med Volturi. Att vilja behaga dom

7: Marcus:Han kan känna av dom känslomessiga banden mellan individer

8:Demetri(inte Dimitri): Han är en spårare(engelska Tracker). Han kann fånga upp "doften" av någons tankar och sen följer han dom. Han är ofta sedd som den bästa i världen på att spåra

9:Didyme: Hennes talang är att hon har en aura av glädje runt sig och pågrund av det är det många som blir kära i henne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards