Alla inlägg den 30 januari 2009

Av twilightsaga - 30 januari 2009 17:37

Här kan du se tre intervjuer.

Enjoy! :)

http://www.collider.com/entertainment/interviews/article.asp/aid/10703/tcid/1


Den första är med Edi Gathegi (Laurent)

Den andra är med Rachelle Lefevre (Victoria)

Den tredje är med Ashley Greene och Kellan Lutz (Alice och Emmett)


Läs även en intervju med Rob här:

http://www.collider.com/entertainment/interviews/article.asp?aid=9788&tcid=1



Ciao!


Av twilightsaga - 30 januari 2009 17:16

Hej :)
Jag har en miljon Edward Cullen fraser som jag bara älskar,men här kommer några av dom.

Här kommer även den Bellas Lullaby som kanske skulle varit med i filmen som heter River flows in you,istället.


Dessa citat är mina top-5 sen har jag en miljon till typ :)

Vilket av dessa gillar du mest?


1.I can't live without my life,I can't live without my soul.You are my life,my soul is you.


2.Sleep my Bella.You are the only one who has ever touched my heart.It will always be yours. Sleep my only love.


3.So...the lion fell in love with lamb.

What a sick masochistic lion...


4.You're like my own personal brand of heroin


5.My heart is just as silent,and it to is yours.  


6.You are my life now.


-Edward Cullen










Av twilightsaga - 30 januari 2009 11:18

Robert MOT Kristen,vems film kommer dra in mest cash?

Det är nämligen så att i USA så kommer Little Ashes och Adventureland förmodligen ha premiär SAMMA dag SAMMA tid, det ska isf bli spännande att se vem som drar in the big bucks...

Jag gissar på Adventureland då den haft mest promotion men jag skulle nog sett Little Ashes först,för den e med älsklingen rob och sen hade jag sprungit det fortaste jag kunnat och sett Adventureland med världens bästa skådespelerska Kristen!

Vad hade du sett först??

Av twilightsaga - 30 januari 2009 11:12

Hej!
Fick precis höra dom hemska nyheterna (snyft) sista helgen Twilight kommer nånsin gå på bio (snyft. Så om ni tänkte se den så gör det nu, fast nä nu måste tårar torka :) den kommer ju snart på DVD :)


Ja jag vet inte,mina twilighttårar kom fram,men bara lite lite,men jag kan inte tänka mig att Rob och Kristen inte kommer få förmedla Bella och Edwards kärlek mer på bion :( men ja 29 april,allesammans 20 APRIL!


CIAO!

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards