Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

MINA 5 mest efterlängtade scener i New Moon

Av twilightsaga - 3 februari 2009 07:27

Hej :)
Eftersom New Moon är en bekräftad film så tänkte jag skriva mina topp 5 scener som jag vill se!Tänker skriva lite + och - med scenen!


1:Bella och Edward möter Volturi. 

+Bella och Edward håller handen och är så lovey-dovey :)

+Jane kan inte komma in i Bellas huvud!

+Volturi ska bli massa spännande att se!

+Alice lurar Aro (Love it :P)

-Jag kommer hata Jane när hon plågar Edward (snyft)


2:Bella och Edward i Bellas säng när de kommit hem

+Allt kommer bli så romantiskt

+Edward förklarar hur mkt han verkligen älskar Bella (Jag har gåshud och tårar i ögonen nu btw:P)

-Problemet med Volturi och Victoria kvarstår fortfarande


3:Bella och Jacob är på bio med Mike

+Mike får sig en käftsmäll av maginfluensan (Tycker inte om Mike,hur han tänker om Edward...om du läst Midnight sun kapitlena på Stepehenie Meyers hemsida fattar du)

-Jacob tar avstånd från Bella efter bion för han blir ju varulv


4:Alice sover över hos Bella och Charlie

+Jag älskar verkligen Alice,hon är som en syster för Bella och kommer för att ställa allt till rätta!

-Hon kommer för att hon är rädd att det hänt Bella något och hon kommer med dåliga nyheter...


5:Alice porsche!

+Alice blir så lycklig när hon snor den gula porschen.

+När hon får en likadan av Edward i present!

Finns inga minus :D


Vad tycker du?
Vilka är DINA fem mest efterlängtade scener och varför??
Ciao!


 
 
annis

annis

3 februari 2009 10:00

Jaa, jag tycker nog precis likadant ;)

http://www.absolutanniis.blogg.se

 
natt

natt

3 februari 2009 22:15

åh typ alla dom är bland mina favoriter! :D. kommer o gråta blod när Edward lämnar Bella ibörjan! *snyft*
men ja ser verkligen fram emot när Edward kommer tillbax *jum* när han beskriver kärlek som han känner för Bella till Bella, ååh ja gråter när ja läser de i boken, så djävulsk romantiskt!

http://meandmrlove.blogg.se

 
***

***

4 februari 2009 20:49

1. Födelsedagsfesten
2. Edward lämnar Bella
3. Bella blir kompis med Jakob
4. Bella å Edward återförenas igen
5. Alice porsche ;)

Jag har läst tre av Twilight böckerna och sett filmen tp 100 ggr, de är de bästa böcker jag har läst och den bästa filmen jag har sett! Robert Pattison är så jäävla snygg!

http://blackbitch.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lovisa

5 februari 2009 23:22

Jag dör efter scenen där edward lämnar bella för jag tror att jag kommer gråta så himla mycket. Det är seriöst så himla vackert och sorgligt.

När bella klipphoppar för jag tror att det oxå kommer bli väldigt fint... När hon hör hans röst och tror att hon är död. Det är fint att det sista hon tänker är att hon älskar honom. Fast det är ju inte det sista hon tänker men ändå :)

När Charlie och Alice pratar i köket. Jag hållde på att dö för Bella inser vilket vrak hon har varit och att hon inte kunde gömma det för Charlie...

Natten efter Italien of course. Kanske det finaste stället i boken...

I italien hos volturi. Jane kommer bli så knäckt. Fast inte lika knäckt som i Breaking Dawn men ändå...

När Bella springer över torget. edward tror att han är död.. Fiiint...

Oops, det blev visst mer än fem. älskar verkligen alla böckerna!!!!

 
Ingen bild

tove

16 april 2009 17:50

ja längtar sååå efter att få se mike på bion! och när alice har snott den där porsche hon blir så lycklig! och när edward säger:jag tänker inte lämna dig förresten eller nåt sånt! hela den scenen är bra men JAG blev överlycklig när han sa det!!! när dom är i italien är ju också bra men jag gillar inte jane... hatar när hon gör edward illa...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards