Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

New day,more Twilight :)

Av twilightsaga - 12 februari 2009 07:21

Hejsan allihop!
Nu såhär på morgonen är ja oehört trött,usch ja,fy bubblan vad jag är skoltrött (hahaha som om inte alla är det??!!)

Men jag har blogglöden kvar och den är starkare än nånsin :)

Har en (för mig) dålig nyhet."Jonas brothers" kanske ska göra låtar till New Moon.Jag tycker bara att dom lägger sig i överallt,kan dom inte bara låta endel saker vara.Som New Moon,asså hur New Moon är Jonas Brothers?
Förlåt ni Jonas Brothers-fans men New Moon och de grabbarna går inte riktigt ihop om du frågar mig.


Ikväll kommer sammanfattning på kapitel 6.Jag får verkligen kämpa för att lägga ifrån mig Twilight-boken när jag läst ett kapitel så jag inte läser för långt.Den är så himla bra på engelska,man uppfattar allt på ett helt annat sätt!


Men ja,nu måste jag göra mig ready for school.Vi hörs i eftermiddag/kväll :) Massa kramar på er.

Nedräkning till Valentines day: 2 dagar

Ciao!

 
 
felicia

felicia

12 februari 2009 07:50

hejhej
visst är böckerna bra på engelska!!
jag köpte dom på engelska på engång för att upplevelsen blir ALLTID bättre på orginal språk för man kan inte få dit det där lite extr spännande på översatt svenska.
jag har ganska nyligen läst ut den fjärde( det känns så jävla sjukt att inte ha något att läsa som handlar om twilight) så just nu läser jag den första igen och är snart klar med den :D

http://fmoby.blogg.se

 
felicia

felicia

12 februari 2009 07:52

det är ju helt stört ju!
Jonas Brothers suger
dom förstör ju twilight!

http://fmoby.blogg.se

 
annis

annis

12 februari 2009 17:19

Usch, jag gillar inte Jonas Brothers :s
dom kommer att förstöra (okej inte förstöra filmen) men jag tycker som dig christina, de lägger sig i överallt -.-

kram på dig twilightsyster

http://www.absolutanniis.blogg.se

 
Ingen bild

Alic

13 februari 2009 15:26

nej nej nej inte JB
JB suger
Twilight klarar sig utan JB.
Hoppas att ni är licka uppröda som jag.
jag säger/skriker mara en sak: NEJ!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards