Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

I AM ME

Av twilightsaga - 20 februari 2009 21:52

Go (sen) kväll alla :)
Jag skulle bara säga att efter en enligt mig onödig kommentar jag inte publicerat ikväll att jag går inte att trycka ner,okej? Jag må vara tonåring och osäker på mig själv.Men jag är jag okej,så gillar man inte mig,så är det fine, för jag vet vilka som betyder och det är dom som uppmuntrar och ger KONSTRUKTIV kritik och inte påhopp.De som vill hjälpa och inte stjälpa mig.

Vill ni ge mig konstruktiv kritik blir jag bara glad,men jag vill inte ha påhopp okej.
Jag är en stark tjej som gör mitt bästa för att tro på mig själv och ni läsare som verkligen försöker hjälpa mig betyder mer än världen,ni är mer än guld värda,ni är underbara,HELT PERFEKTA.

Tack så himla mycket till er:)
Så till alla er skickar jag nu med en snygg bild på snyggisen Rob och en snygg på sötnosen Taylor :)
Kram!

 
 
Ingen bild

Ylva

20 februari 2009 21:59

Gick precis in på din blogg för andra gången idag och var bered att läsa dina nya inlägg,precis som jag alltid är,blir jag nöjd :D DU är en så bra bloggerska!
Men jag blir så ledsen när jag läser detta inlägget för den som trycker ner dig är inte värd att du ens ska oroa dig över henne/honom.Skit i vad hon/han sa,det är ändå bara fel.Fortsätt göra din grej,du äger på att blogga.Du kommer med jättebra ideér.Hoppas vi hinner snacka mycket på söndag.Fortsätt tro på dig själv,det gör jag och jag är säker att alla dina fantastiska läsare också gör det,du är verkligen värd beröm det ska du veta!
Du är den bästa bloggerskan jag vet
Kram

 
annis

annis

20 februari 2009 22:26

Christina, din blogg är bra på alla sätt. du skriver jätte bra och det är så starkt av dig att inte bry dig. Den där personen vet inte vad den snackar om.
Du gör verkligen alla dina läsare glada, genom att uppmuntra dem att de är bra, och även för att du har en jätte bra blogg.
Och som Ylva sa, du är den bästa bloggerskan jag vet ;)

http://www.absolutanniis.blogg.se

 
alle

alle

20 februari 2009 22:28

asso du får inte ta åt dej, det är skitmånga som trycker ner andra för att dom inte gillar sig själva eller för någon annan anledning, men de e igentligen bara dom som mår dålit...

me ta inte åt dej i alla fall för det ska man inte göra den e värkligen jättebra...

sötnosen taylor e den som ser bäst ut av dom ju ;p

http://allizch.devote.se

 
Ingen bild

hanna

20 februari 2009 22:43

dom personerna som trycker ner dig är bara avundsjuka för att dom inte e så bra som du. dom tror dom e så jäkla bra,men när d möter en som e bättre måste d göra ngt för att visa att d e bättre och börjar då skriva massa saker som inte e sant.
för du e bäst på att skriva,jag vet d och jag hoppas att du oxå vet d! och alla ni som TROR ni e bäst och snyggast och allt kan bara dra åt skogen!
din blogg äger!
kram

 
Ingen bild

Malin

20 februari 2009 22:59

den som sagt ngt dumt till dig,asså den personen kan som hanna sa,dra åt skogen elr typ till helvetet.Jag blev jättesur för jag läser din blogg 3-4 gånger VARJE dag och älskar den.
ta inte emot sånt skit,du äger tjejen och jag och dina andra läsare är så stolta över dig!

 
Ingen bild

natt

20 februari 2009 23:05

älskar din blogg! :D (L)

 
Ingen bild

Therese

21 februari 2009 00:10

Skriver som min hund Grynet skulle ha sagt om hon kunde prata: Ta ingen skit! ;D
Du gör ett jättebra jobb med den här bloggen :)

 
Ingen bild

måne

21 februari 2009 17:08

hej! jag har precis hittat hit till din blogg och jag måste bara säga att den är helt fantastisk!
nu till min fråga: kan du inte skriva lite mer om sötnosen Taylor??:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards