Alla inlägg den 26 februari 2009

Av twilightsaga - 26 februari 2009 14:57

Alla vet ju att det var Solomon Trimble som spelade den (i twilight) lilla rollen Sam Uley.I kommande New Moon är det inte säkert att han återvänder,tyvärr.

Nu har ju faktiskt Bronson Pelletier blivit castad till en stor roll som han själv uttryckte det,blir han som ersätter Solomon eller återvänder Solomon, we'll have to wait and see,huh?

Av twilightsaga - 26 februari 2009 14:53

Hej!
Fler än jag som typ mega-saknade vår Kristen Stewart på Oscarsgalan?

Anledningen till henne frånvaro är faktiskt hennes egen pappa. Han säger "She will be presenting when she's not wanted because of a movie that's not even that good."

Han pratar alltså om att Twilight inte är en bra film,vad säger ni mina läsare om det,jag säger BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU på honom,då kan han inte film!!!


Kram<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards