Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Resultat i åsiktsfrågorna!

Av twilightsaga - 5 mars 2009 15:15

Hej!
Här kommer resultaten i ALLA åsiktsfrågorna ni fått svara på sen i torsdags!


Åsiktsfråga 1: Bästa Edward-moment i Twilightfilmen!

  • Edward kommer in i matsalen första gången-9.7%
  • Edward ler när han hör Jessicas tankar om honom i matsalen-19.4%
  • Edward kastar sig bak mot väggen,visar sin självkontroll-0%
  • Edward skrämmer killarna i Port Angeles-6.5%
  • Edward lägger armen runt Bella,säger "As long as I'm going to hell"-29%
  • Edward kan kyssa Bella för första gången-12.9%
  • Edward mäter sin styrka med James,och vinner-0%
  • Edward och Bella dansar på balen och kysser varandra på balen-19.4%
  • Edward uttrycker sina känslor i skogen när Bella konfronterat honom på att han är vampyr-3.2%

Åsiktsfråga 2:Detta är ditt favoritmoment i Jaspers liv

  • Han blir befodrad till general-5.1%
  • Går ut i Civil war-0%
  • Blir förvandlad av Maria-2.6%
  • Möter Peter-0%
  • Dödar nyfödda vampyrer-2.6%
  • Flyr från Maria-0%
  • Möter Alice-74.4%
  • Möter Cullens-2.6%
  • Bellas incident-0%
  • Bella&Jasper kommer varandra närmare,som bror och syster-12.8%

Åsiktsfråga 3: Denna är din favoritvarulv

  • Jacob-43.3%
  • Sam3.3%
  • Leah-16.7%
  • Seth-30%
  • Quil-3.3%
  • Embry-3.3%

Åsiktsfråga 4:Detta är den läskigaste i Volturi!

  • Aro-14.3%
  • Caius-10.7%
  • Marcus-0%
  • Jane-60.7%
  • Alec-7.1%
  • Felix-0%
  • Demitri-3.6%
  • Heidi-3.6%
  • Chelsea-0%
  • Renata-0%

Åsiktsfråga 5:Om du fick vara en av dessa medlemmar i casten,vem skulle du då välja?

  • Edward-8.2%
  • Bella-59.2%
  • Jacob-0%
  • Rosalie-0%
  • Emmett-2%
  • Alice-14.3%
  • Jasper-2%
  • Carlisle-2%
  • Esme-2%
  • Renesmee-6.1%
  • Sam-0%
  • Seth-0%
  • Leah-2%
  • Aro-0%
  • Caius-0%
  • Marcus-0%
  • Jane-0%
  • Alec-2%
  • Nahuel-0%
  • Zafrina-0%

Åsiktsfråga 6:Denna vampyrförmåga skulle DU vilja ha

  • Tankeläsning (Aros)-0%
  • Tankeläsning (Edwards)-60%
  • Passionen av att älska någon (Esmes)-8.6%
  • Medkänsla,snällhet (Carlisles)-2.9%
  • Skönhet (Rosalies)-8.6%
  • Styrka (Emmetts)-0%
  • Spårning (Demitris)-0%
  • Skölden (Bellas)-11.4%
  • Föra över minnen och tankar (Renesmees)-5.7%
  • Bilda illusioner (Zafrinas)-0%
  • Läsa vampyrers förmågor (Eleazars)-0%
  • "Elchocka" vampyrer (Kate)-2.0%
  • Föra samman/splittra relationer (Chelseas)-0%
  • Mäta relationer (Marcus)-0%

Åsiktsfråga 7:Om du var en av Bellas mänskliga vänner,vem skulle du vilja vara?

  • Jessica-8.3%
  • Mike-0%
  • Angela-72.9%
  • Ben0.%
  • Lauren-8.3%
  • Taylor-4.2%
  • Conner-0%

Åsiktsfråga 8:Du grät mest i... (Skriver alla för jag vet ju inte om du läst dom på svenska eller engelska eller båda förstås!)

  • Twilight-3%
  • Om jag kunde drömma-9.1%
  • New Moon-30.3%
  • När jag hör din röst-21.2%
  • Eclipse-6.1%
  • Ljudet av ditt hjärta-9.1%
  • Breaking Dawn-21.2%

Åsiktsfråga 9: Denna klan ser du mest fram emot att se i kommande filmer!

  • Denali-60%
  • Amazon-10%
  • Egyptian-5%
  • Irish-15%
  • Romanian-5%
  • English-5%

Ja ni,det var alla de åsiktsfrågor jag haft sen i torsdags! Nu kommer de gamla vanliga kunskapfrågorna tillbaka,en redan nu!
Kram<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards