Alla inlägg den 17 mars 2009

Av twilightsaga - 17 mars 2009 16:18

hejsan!
Här kommer lite Kristen citat om Jacob och Bella i New Moon!


Hon säger såhär om att Edward-the big thing i Twilight lämnar Bella i New Moon:

"I’m so excited because the story is scaled down a little bit. [Edward] leaves her, and that’s sort of what the entire first movie is based on,"

K.S. semi-enthused. So if you take that away, there is still a story, which I think is impressive."


Och hon säger såhär om Bella och Jacobs relation:

"I can’t wait to see how [Jacob] is able to pull [Bella] out, but he does. She’s like a zombie and he’s the light. It’s such a tragic story. It’s like, "That’s who I should be with, but I’m totally in love with the guy I shouldn’t be with." Girls are like that. It’s relatable."

Av twilightsaga - 17 mars 2009 16:16

Hejsan!
Jag och Emma har nu delat upp uppgifterna på bloggen,vem som letar news och gossip om vem men våran älskade stackars Emma har matteprov på fredag så jag fixar hennes uppgifter idag också!

Så här kommer en video med Kristen Stewart när hon snackar om klipphoppningen i New Moon!!


Kram//Christina<33

Movie Trailers - Movies Blog
Av twilightsaga - 17 mars 2009 07:37

hej!
jag tror jag får ett stor jäkla utbrott nu,förlåt att jag svär men jag blev så besviken när jag såg denna borttagna scenen!
Gud vad den skulle ha varit med i Twilightfilmen!


Det är våra favoritföräldrar Carlisle och Esme!


Gud jag hoppar upp och ner för gud vad fin!!


Om videon krånglar,kolla den här!


Kolla verkligen,jag rekommenderar den verkligen,den e så gullig!!


Kram<3



Av twilightsaga - 17 mars 2009 07:21

hej!
Jag påminner er bara snabbt om chatten här!

Alltså:

29 mars

20.00-21.00

MSN

Adda: Twilightsagan@hotmail.com


Du kommer kunna prata med både Emma och mig!

Vi kommer förmodligen prata i samma konversation med er alla så ni snabbt kan få svar på frågor och så vi snabbt kan prata med er alla!


Jag är inte säker vilka av er prenumenanter jag redan lagt till sedan förra chatten men för säkerhetsskull-ADDA adressen jag skrev innan så vi är på säkra sidan :)


Kram//Christina <3


Av twilightsaga - 17 mars 2009 07:13

Hej!
Här kommer flera pics på Robert Pattinson från GQ!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 17 mars 2009 07:03

Hej!

Nu är Catherine Hardwickes notebook SLÄPPT!
I can't wait tills min slinker ner i brevlådan också,beställde den förra veckan:)
+Igår  kom min "Så länge vi båda andas" hem :D SÅ LYCKLIG!

Här kommer lite fler bilder från hennes notebook ;)

Ska du köpa notebooken?

Av twilightsaga - 17 mars 2009 07:01

Hon spelar "Celebrety fast ball" där hon så snabbt så möjligt ska säga vad hon kommer på om sina kollegor ;)


haha älskar när hon inte kommer på ngt om Rob,hon bara "Oh my gosh he is so hot,he is so dreamy" :P

Av twilightsaga - 17 mars 2009 07:00

hejsan!

Blir detta det halsband som Bella ger åt Renesmee i Breaking Dawn??


Jag tycker faktiskt att det är så speciellt och därför väldigt fint!


Vad tycker du??
Kram//Christina<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards