Alla inlägg den 24 mars 2009

Av twilightsaga - 24 mars 2009 08:02

Hej!
Ashley Greene känner att casten av New Moon är som familj.Hon har sagt såhär:


"I don’t think really any of us have done sequels before and it’s so cool to bond with someone and become a family," she said. "I’m just…I can’t even explain how excited I am about "New Moon" coming out."

Ashley said most of the fans would have one thing on their mind at the midnight party – the guy who made the undead sexy again – Robert Pattinson.

"Rob, Rob," she said with a laugh when asked what is the first thing Twi-Hards ask about. "Everyone’s like, "What is Rob like?" And, "Rob’s fantastic!" The hair thing is still a big topic of conversation."

Av twilightsaga - 24 mars 2009 08:00

Hejsan!
Här kommer en video med Rob,Kristen och Catherine snackandes och skämtandes i bakgrunden.


Lägg märke till Robs "Cheeseburgers" xD


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 24 mars 2009 07:57

Hejsan!
Även om jag är sjuk idag så ska jag försöka blogga,så mycket jag orkar :)

Här kommer en video med Nikki Reed om hennes nya film,jag tror jag ska se den,den verkar vara bra på ett konstigt sätt!!


Kram//Christina<3

Movie Trailers - Movies Blog

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards