Alla inlägg under mars 2009

Av twilightsaga - 7 mars 2009 16:07

Hejsan!
Här kommer ett collage jag gjort från en photoshot med Ashley Green och Rachelle Lefevre!


Hoppas ni tycker det är snyggt.

Kommentera gärna :)


För att se i större storlek tryck här
Kramar<3

Av twilightsaga - 7 mars 2009 12:04

Hej läsare :)
Tänkte bara ge er en påminnelse,har kanske fått lite nya läsare också :)

Om ni varje kväll vill ha ett nyhetsbrev om min dag,om bloggens dag,om nyheter och smaskiga detaljer eller annat kul så skicka ett mail till:

twilightsagan@hotmail.com


Jag har runt 40 prenumenanter nu och jag har fått jättemycket beröm för nyhetsbreven för folk tycker det är kul att få lite låtar,lite bilder och så.

Kram<3

Av twilightsaga - 7 mars 2009 09:15

Hej igen!
Vad säger ni om att ta en titt var Twilightserien ligger runt om på topplistorna?


  • The New York times

1.The Twilight saga (Complete four books)

4.The host

7.The Twilight Illustrated Movie Companion


  • USA today

1.New Moon

2.Twilight

4.Eclipse

6.Breaking Dawn

23.The host


  • Wallstreet journal

3.Eclipse

4.Breaking Dawn

12.The host


  • Twilightfilmen har totalt fått in:

$370,024,982





Av twilightsaga - 7 mars 2009 09:11

Hej!
På twilightguide finns massa roliga sorters tester,jag tänker därför länka till ett varje dag!
Det första blir detta:

Twilightsvampyrer



Mitt resultat:10/10

Kommentera ditt,det skulle vara kul att läsa ;)

Kram<3



Av twilightsaga - 7 mars 2009 09:10

Cam Gigandet (James i Twilightfilmen)

  • Hans mellannamn är Joslin
  • Han är ca 1.83 m
  • Han föddes 16 augusti 1982
  • Hans flickvän köpte Twilightböckerna till honom 2 månader innan han fick rollen som James
  • Hans efternamn uttalas såhär : "Ji-gon-day"
  • Han har två tatueringar som säger "Godspeed" och den ena sitter på överarmen och den andra på höften.
  • Han tycker om basket,åka skidor,surfa,fotboll och film
  • Från början gjorde han en audition som Emmett
  • Han föddes i Tacoma,Washington 

Av twilightsaga - 7 mars 2009 09:03

Hej!
Här länkar jag till en stor intervju med Kristen på e-online.

Jag rekommenderar er till att läsa den,hon är en helt underbar människa och skådespelerska!


KristenStewartintervjue-online


Hon pratar bland annat om:

  • Breaking Dawn blir film
  • Twilight fans
  • Robert Pattinson
  • Sanningen om Oscarsgalan
  • Om hennes roll i "The runaways"

Men seriöst,läs den för man får reda på hur mycket som helst om henne!

Av twilightsaga - 7 mars 2009 08:59

Hej!
Här kommer ännu en bortklippt scen från Twilightfilmen.

Detta tycker jag kunde ha varit med i filmen,det var inte så långt liksom :)

Kram<3

Av twilightsaga - 6 mars 2009 20:11

Dagens citat 6 mars 2009

Stupid, shiny volvo owner-Bella Swan


(Twilight pocketformat,s.71)

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards