Alla inlägg under maj 2009

Av twilightsaga - 24 maj 2009 08:53

Hejhej!
Här är en skämtvideo Cam Gigandet gjort med sina fans.Jag älskar att han är så pass snäll mot sina fans att han verkligen lägger tid att hitta på saker tillsammans med dom!

Såna kändisar vill vi ha,eller hur?!


Se och njut ;)

Kram//Christina<33

Movie Trailers - Movies Blog
Av twilightsaga - 24 maj 2009 08:50

Hejhej!
Om ni nånsin undrat vilken som just nu är världens sötaste familj så behöver ni inte undra längre,här kommer nämligen lite bilder från en kväll nu i veckan då Peter Facinelli och hans fru och barn var ute och åt middag tillsammans!

Undra vad som hänt med Jennie Garths ben!


Jennie Garth with Peter Facinelli

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 24 maj 2009 08:49

Hejhej!
Ni vet att jag för länge sen skrev en biografi för Taylor Lautner...

Iaf,här kommer en video med fakta om honom,nu hoppas vi på fler såna här fast med de andra i casten ofc!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 24 maj 2009 08:43

Hejhej!
Ny artikel från myparkmag.co.uk

Länka till bloggen vid översättning!


Robert Pattinson älskar att skämta i intervjuer.


När han var på Elvis Duran Radio show frågade radioprataren Rob om den blonda kvinnan som satt brevid honom var hans publicerare för att göra frågan klar för fansen.

Rob sa istället "Jag vill göra det klart genom att säga att hon är min fru!"


Han sa också att han inte tänkte ta av sin hatt.

Rob sa "Ingen tycker om min hatt.Men den är som en säkerhet för mig".


Radioprataren förtsatte att säga att där finns två världar,folk som vet allt om Twilight och dom som inte hört talas om det alls.

Rob erkände, "Jag är en del av den världen,jag är typ endel av båda världarna.Jag hade aldrig hört talas om det och nu när jag går runt ser jag mitt ansikte överallt!

Det är konstigt!!"


Kram//Christina<33



Av twilightsaga - 23 maj 2009 20:32

Hejhej!


Dagens bild 23 maj 2009

"For almost ninety years I’ve walked among my kind, and yours… all the time thinking I was complete in myself, not realizing what I was seeking. And not finding anything, because you weren’t alive yet"-Edward Cullen


Dagens bild:


Av twilightsaga - 23 maj 2009 20:27

Hejhej!
Här är en artikel ifrån newmoonmovie som jag översatt, ej översatt hela för i slutet berättar de endast om en Italienträff den 30 där det förväntas komma 5000 tjejer,alltså twilightträff ;)


Eagle Pictures,New Moons distrubutörer har precis sent ut bekräftelser i pressen.De bekräftar en massa som vi har "vetat" om filmschemat och detaljerna i Montepuliciano. 

Bara några dagar kvar från att spela in så anländer casten till Italien för att förvandla Montepuliciano till de två kapitelena i New Moon i Volterra.

Pattinson har flygit ifrån Cannes till Rom.Och sen kördes han till Montepuliciano.

Inspelningen i Italien börjar den 26 maj och slutar den 29.

Här är en snabb castlista för Italien-inspelningen.


  • Kristen Stewart - Bella
  • Robert Pattinson - Edward
  • Ashley Greene - Alice Cullen
  • Daniel Cudmore - FELIX - Volturi
  • Charlie Bewley - DEMETRI - Volturi
  • Dakota Fanning - JANE - Volturi
  • Chris Weitz - Director

200905231015.jpg




















Kram//Christina<33



Av twilightsaga - 23 maj 2009 20:24

Hejhej!
Kan ni få nog,det kan verkligen inte jag iallafall.

Här kommer YTTERLIGARE nya foton från Montepuliciano set och jag kan inte mer än att länga ihjäl mig,fler än jag som snart spricker av känslan att bara vilja se filmen!??


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 23 maj 2009 20:24

Hejhej!
Här är våran faviiswolf i Los Angeles på flygplatsen.

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards