Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Trailers

Av twilightsaga - 2 juni 2009 06:25

Hejhej!
Den underbara bloggen, http://twilightmovie.blogg.se/ hade ett underbart inlägg som jag bara måste få låna!

Hon la upp två videos,Twilight trailern och New Moon trailern och frågade vilken ni tyckte var bäst.

Uppskattar om ni svarar på dessa tre frågor i en kommentar!

1) Vilken av dom är bäst?

2) Varför är den bäst?

3) Har du högre förväntningar för Eclipse nu?


kram//Christina<33

 
 
Beaa

Beaa

2 juni 2009 14:49

1) Vilken av dom är bäst? Asså en jätte svår fråga, för dom är bra på olika sätt så jag vet inte, men jag säger nog twilight trailern,

2) Varför är den bäst?
mest för att den var längre :P Fast jag tror New Moon filmen kommer bli bättre än twilight men vem vet... Den kommer ju bli bra i alla fall, det tycker jag är rättså självklart
3) Har du högre förväntningar för Eclipse nu?
JA, det tror jag jag har typ alltid hafft höga förvänntningar på dom i Twilight serien, men jag tror alla kommer bli jätte bra!

http://missannisse.blogg.se

 
Ingen bild

Gabbi

2 juni 2009 16:39

1) Hmmmmm.... omöjlig fråga. Skulle nog säga New moon-trailern, men ÄLSKAR båda!

2) Mest för att den är nyare, och så kan man ju inget annat än att älska Jake i slutet...

3) Hmmm, svår den också. Jag förväntar mig egentligen ingenting speciellt från Eclipse, men det kan ju inte bli något annat än en succé när alla mina favvis-skådisar i hela värden är med + allas (mest min) älskade Rob!

 
Ingen bild

mia

2 juni 2009 17:00

1) Åh gillar båda! Men jag har mera föväntningar för new moon, efsom ja inte sett den :P
2) båda är bäst så XD
3) Höga o höga, snarare att den håller måttet, ja ef boken alltså :)

 
annis

annis

2 juni 2009 21:14

1. Helt omöjligt, de är så perfekta på sitt sätt, älskar båda, men eftersom New Moon är lite mer aktuell, och jag längtar som in i ..... så säger jag nog NM trailern ;)

2. Varför... hmm, joo, jag tkr den är jättebragjord och jag längtar verkligen, dessutom för att den kanske är nyare och så.

3. Jaa, jag har höga förväntningar! Hoppas verkligen att regisören är lika bra som Chris, eller kanske bättre?

kramar

http://www.lagerquiist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards