Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Intervju med Christian Serratos!

Av twilightsaga - 2 juni 2009 06:37

Hejhej!
Newmoonmovie.org hade även postat en intervju med underbara Christian Serratos.Jag har översatt den här.


Christian Serratos,som spelar Bellas vän,Angela i "New Moon",berättar lite om den galna tiden när hon anlänt till Vancouver för att börja filma New Moon.


IESB: Hur har det varit,denna gången,att ha alla dessa fans runt set,varje gång ni filmar?

Christian: Jag kommer ihåg att jag åkte till set första dagen och jag skulle inte filma då,jag skulle prata hår och smink och träffa Chris för första gången.Jag gick ut ur bilen och A.D.n på set kom till mig och presenterade sig och hon hade ett paraply med sig. Det var faktiskt varmt i Vancouver och dom hade paraplyerna över en på fotograferingar när det var riktigt varmt. Jag sa liksom ~Oh du behöver inte göar det.Det är inte dåligt väder.~

Och hon bara ~Nej det är för paparazzin~ och jag bara ~Herregud,är det så det ska vara denna gången?Seriöst?!"


"Varje gång nån castmedlem gick nånstans hade dom killar med paraplyer runt dom pågrund av alla paparazzis. Bara genom att gå ut och se dussintals folk med skyltar,som om det var en konsert,fick mig att känna mig som Duran Duran,det var konstigt."


Christian Serratos Angela New Moon MTV Movie Awards 2009 
















 Kram//Christina<33

 
 
annis

annis

2 juni 2009 21:21

Jaa, och tänk sen när hon kommer ännu mer in i bilden som Angela i EC ;) Men det är sjukt att det ska behöva vara så -.-
kram

http://www.lagerquiist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards