Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

SÅ patetiskt!

Av twilightsaga - 2 juni 2009 15:56

Hejhej!
Vill ni se det mest patetiska på länge?
Jag skrattade så jäkla mkt,det finns inte ord för det!

http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=6913bfa6-06c8-4177-b3d9-8838e3f46c86&from=SVSE_Starlounge&tab=m1194352534920

Kolla videon som heter "Twilightparets heta natt"

Det är så löjjligt!


Herregud:
1) Tjejen i videon utanför hotellet är inte ens Kristen!

2) Kristen är tsm med Michael Angarano


Kram//Christina<33

 
 
Ingen bild

Sofie

2 juni 2009 16:37

Håller med. Man sitter bara och skrattar när man ser det där.

 
Ingen bild

Alex

2 juni 2009 16:41

Måste hålla med ej, när man kollar på videon så ser man sirekt att det inte är kristen, hahah, heta natt och romantiks middag? Var äe beviden föe det ? Haha, gud vad skvallerpressen är patetiska ;)

 
Ingen bild

Mikaela

2 juni 2009 16:55

HERREGUD!!! Det är ju inte Kristen som är med utan för hotellet och hur FAN, förlåt svordomen men jag är bara LITE arg, skulle reporten veta om de hade haft "En het natt" stod han i fönstret och titta eller?! Så vad, kompisar går på middagar själva eller har media folket inga vänner så att de inte vet det?

Från en ganska upprörd Mikaela!!

PS: tack för en underbar blogg

 
Beaa

Beaa

2 juni 2009 17:44

Asså man ser ju att det inte är Kristen, asså att dom änns lät den hät filmen komma ut! Lite knäppt elr MYCKET !
Men jag hoppas faktiskt att Kristen Stewart och Robert Pattinson blir tillsammans på riktigt, dom är så gulliga tillsammans!

http://missannisse.blogg.se

 
annis

annis

2 juni 2009 21:27

Hahahhahahahhahaha, omg så patetiskt!! Jag såg DIREKT att det inte var Kristen, och vad är beviset? Man såg inte ett dugg att de hade haft en "het" natt. Omg, jag bara skrattar och skrattar, kan det bli löjligare?
kramar

http://www.lagerquiist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards