Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

Dagens

Av twilightsaga - 7 juni 2009 16:29

Hejhej!
Jag håller på att försöka hitta fler videos som är likadana som de jag hittat om Carlisle och Alice liv. Men så ni vet att det förhoppningsvis kommer sånna om de andra Cullens också!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Helgens omröstning

Fråga: Vilken film kommer vara bäst tror du?
Resultat:

Det kommer inte gå att toppa Twilight! 9,3%
New Moon kommer att toppa twilight med stormsteg! 23,1%
Intrigerna och kärleken i Eclipse gör att den kommer vinna! 20,4%
Breaking Dawns passion och händelser gör att den kammar hem första priset! 47,2%


Dagens citat 7 juni 2009

"Actually, Esme wouldn’t care if you had a third eye and webbed feet"-Edward Cullen


Dagens bild:

preview.jpg image by make_me_irish

----------------------------------------------------------------------------------------------

Tävlingen kommer att börja den 23 juni.
Det kommer bara att vara en vinnare och priserna kommer bestå av en plansch fast den har två sidor så det är typ två planscer.Den ena planschen är på James,Victoria och Laurent och den andra på Bella och Edward.

Samma sak med autograferna,ett kort men två sidor och det är alltså Nikki Reed och Edi Gathegis autografer.

Bilder kommer samma dag som tävlingen startar.Kul att så många vill vara med!

Som jag tidigare skrivit,du kan läsa i inlägget här också: funderar  , så kommer tävlingen att vara en frågesport. Jag ska få hjälp med att komma på frågorna av mina "systrar" Emma och Jenny när jag besöker dom i Stockholm. Jag åker den 17 juni och hem den 23,samma dag som tävlingen börjar,ser ni min logik :P

Men skitkul att så många är med,det är ju ett bra pris!

Så,kommentera om du ska vara med så jag kan skriva upp dig, ni som redan skrivit klart och tydligt i inlägget "funderar" behöver inte kommentera igen,men om du inte redan berättat det,skriv en kommentar i detta inlägget!


 
 
oliviia

oliviia

7 juni 2009 17:11

det finns en om Rosalie's story oxå :)

http://brokendreams.bloggagratis.se

 
Mika :D

Mika :D

7 juni 2009 18:27

Jag vill vara med :D

http://thetwilightsaga.webblogg.se

 
kattis

kattis

7 juni 2009 18:43

Hejhej, först: super bra blogg! :D

Jag fattar inte riktigt.. kommer du lägga ut frågorna här på bloggen? Och så ska man svara på dom i kommentarerna? Hur lång tid kommer man kunna svara på dom, för jag åker bort den 18 juni och är borta i en vecka ungefär så jag kommer inte kunna svara på dom förens jag kommer hem... och jag vill vara med i tävlingen! :D

http://www.kattjis.blogg.se

 
Ingen bild

Klara

8 juni 2009 17:07

Jag vill vara med i tävlingen!

Btw, Jättebra blogg!

 
Petra

Petra

26 augusti 2009 15:49

Vet du vart man kan beställa biljetter till premiären i Stockholm av New Moon? Tacksam för snabbt svar =)
Kram

http://petralarssons,blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards