Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Veckans Twilighter

Av twilightsaga - 15 juni 2009 10:11

Hejhej!

Här är Veckans Twilighter.

Vinnaren är Paulina och här kommer hennes svar på frågorna,hennes favoritbild och hennes motivering till varför hon skulle vinna!


1) Vad heter du? -  paulina

2) Hur gammal är du? - 16år, snart 17


3) När började du läsa Twilight? - i mars 2009


4) Vilken är din favorit av Twilightböckerna? - alla är sjukt bra, men Eclipse och Breaking Dawn


5) Vilket är ditt favoritcitat? - jag älskar allt som alla säger, men Jacob blondin skämt är ganska roliga.."Vet du hur man dränker en blondin,Rosalie? Man limmar fast en spegel på botten av en pool" och ett annat är när Bella får syn på Edward i New moon vid klocktornet: "I'd never seen anything more beautiful - even as I ran, gasping and screaming, I could appreciate that. And the last seven months meant nothing. And his words in the forest meant nothing. And it did not matter if he did not want me. I would never want anything but him, no matter how long I lived."


6) Vilken scen i Twilightfilmen är din favorit? - baseball scenen och när Edward räddar Bella från att bli påkörd


Edward/Jacob - lätt Edward, Rob är helt underbar

Carlisle/Charlie - Carlisle får det nog bli

Jasper/Emmett - kan inte välja ^^

Alice/Rosalie - det blir nog Alice här, för hon är fantastisk!


Motivering!

Oj, är verkligen inte bra på det här, men enda sen jag såg Twilight för första gången fastnade jag direkt. För varje dag som gick, blev jag mer och mer insatt i filmen, skådespelarna och allt. Jag blev som besatt och jag ville bara ha mer och mer, och det vill jag än. Twilight-saga har blivit en del av mitt liv som jag inte kan släppa. Böckerna följer med mig  vart jag än är eller vad jag än gör.

 
 
Ingen bild

Helena

15 juni 2009 11:00

Bilden e inte me... XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards