Alla inlägg den 15 juni 2009

Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:46

Hejhej!
Här är en jätterolig bild! Det är när Ash lär sig surfa :)

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:29

Hejhej!
Här är en intervju härifrån: http://www.fearnet.com och det är med mannen som ska regissera Eclipse som börjar i augusti,nämligen David Slade. Det är jag som översatt så länka till bloggen vid kopiering.


david slade

Twilight: New Moon finns inte ens på bio än,men vi håller redan på att förbereda oss för den tredje filmen,"Eclipse". Vi hittade David Slade,signerande autografer på Dark Delicacies i Burbank,Kalifornien,när han signerade en linje av leksaker baserade på "30 days of night".

"En av dom coolaste sakerna med att spela in en film baserad på en bok är att det är en film som studion egentligen inte kan förändra," berättar han. "Inte för att studion skulle vilja ändra någonting,såklart!" 

David lovar att de kommer hålla sig nära boken,det finns ingen nytta i att ändra storyn överhuvudtaget. 


Vad kommer skilja sig i Slades "Twilight"?

"Jag vet inte riktigt.Vi har inte ens börjat spela in än". Medan regissören säger att han har en grundidé av vad han vill göra,han är mer orolig för att berättar en bra story än att vara "annorlunda"."Den är mörkare och där är mer action än i de två tidigare,"erkänner han."Den tredje boken är ifrån Bellas perspektiv men filmen kommer vara mer objektiv." Och hur kommer han göra det då? "Vi kommer att fokusera på ursprungshistorierna på några karaktärer,som Jacob,och visa hur Bella kommer att välja mellan Edward och Jacob."  


David läste inte böckerna tills studion var intresserade av att använda honom för den tredje filmen-då gjorde han sin läxa. "Det var tufft för en medelåldersman att komma in i," erkänner han. "Eftersom dom är skrivna för 15-åriga tjejer. Men när jag kom förbi det,ansåg jag att dom är ganska bra böckern,och en jättebra story." Han är särsiklt exhalterad över det fantastiska manuset från "Dexter" författaren/producenten Melissa Rosenberg. Just nu är dom bara i för-produktionen med planer att börja spela in senare i år. 


När jag frågade om hans lista på genres (inkl. "30 days of night","Hard Candy" och även musikvideos för band som Aphex Twin, Stone Temple Pilots och System of a Down"),erkänner Slade att han är ett genre fan.  "Hur många andra chanser får du för att skapa en egen värld från grunden?" Han berättar också: "När jag först fick kabelTV, kollade jag åp FEARnet konstant. Jag älskade verkligen "Midnight Meat Train". Jag ville regissera den-studion skickade mig manuset-men i slutet var det lite för sent."


Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:29

Hejhej!
Här är nya bilder på Klutz!
Bara jag som får en känsla av "Grease"-filmen på bilden längst upp till vänster?

Kellan Lutz

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:28

Hejhej!
På Chelsea Lately diskuterade hennes panel Robert Pattinson,videon är jätterolig!

Kram//Christina<33

Chelsea Lately June 12 , 2009by officialspunkransom
Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:26

Hejhej!
Här är en ny video ifrån inspelningen!

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:24

Hejhej!
Megasnygga Taylor Lautner syntes i fredags i Detroit när han såg Detroit Red Wings förlora ishockeymatchen mot Pittsburgh Penguins i Stanley Cup finalen.

Taylor såg åtminstone bra ut som vanligt,han passar i rött!



 












Kram//Christina<33



Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:23

Hejhej!

Robert Pattinson måste vara den enda människan som faktiskt är söt när han är arg.

Kolla in denna videon när han ber en paparazzi att försvinna.

Kram//Christina<33

Robert in New York & the Paparazziby officialspunkransom
Av twilightsaga - 15 juni 2009 09:19

Hejhej!
Jag har varit oerhört frånvarande nu på länge men det är bara för det är mkt i mitt liv just nu,precis gått ut nian och alla vi nior har bestämt att sommaren 09 är FESTSOMMAR så i lördags var det fest vid skyttebanan och igår var jag med tjejerna i parken i Lund och solade och sen fotbollsmatch för några polare på kvällen,jag är helt utslagen men nu ska bloggen komma igång igen!
Tipsa alla du känner som du tror är intresserad av bloggen så jag får tillbaka alla läsarna!


..................................................
.............................................

200906122027.jpgPå den officiella Coldplaysidan kan man läsa detta:

"Det är mycket möjligt att en Coldplay låt kommer hamna på soundtracket till Twilight-uppföljaren,eftersom Stephenie Meyer har sagt att hon uppskattar Coldplay,bland annat."


Kram//Christina<33


Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards