Alla inlägg den 7 februari 2009

Av twilightsaga - 7 februari 2009 10:44

Hej :)
Kolla in mitt senaste "konstverk" (skratt :P) på scrapblog.com!

fullsize: http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=1427592

Jag blev jättenöjd faktiskt!

Kramar<3

Av twilightsaga - 7 februari 2009 09:09

Hej mina über-snälla läsare ;)

Jag har fått en idé,jag hade beställt alla Twilightböckerna på engelska,förutom Breaking Dawn som jag har redan :) och igår kom dom!

Jag ska börja läsa dom idag och igårkväll fick jag denna ideén:

Jag läser bok för bok och varje dag sammanfattar jag kapitel efter kapitel.Alltså ETT kapitel/dag men alla kapitel kommer att sammanfattas,alla från alla böckerna.

Detta är om ni vill det,det kommer ta lång tid och jag MÅSTE få kommentarer och veta om detta är en bra idé!


Jag har skapat en mailadress bara för bloggen,om du vill dela med dig om något Twilightrelaterat kan du skriva det till mig här:
Twilightsagan@hotmail.com


Men kommentera så fort du läst detta eller maila mig så jag får veta vad du tycker så jag kan börja med det första kapitlet idag!

Tänk på detta,om man inte läst alla fyra böckerna behöver man inte läsa sammanfattningarna på det man inte läst i böckerna så sånt kan man alltid lösa!


PS:Glöm inte att läsa intervjun med Jackson Rathbone under detta inlägget.Och glöm inte att du kan maila mig om VADSOMHELST,frågor om twilight eller något du snappat upp om Twilight som du vill att jag ska skriva,men skriv gärna detta i kommentarer med :D

Kram


Av twilightsaga - 7 februari 2009 09:09

Jackson Rathbone håller på att göra gästinspel i tv-serien Criminal Minds och en dag kom en person som fick honom att öppna sig i en intervju och we like!

Let's get to know Jacks,huh??!

Fråga 1: Är du singel?

“I do not have a girlfriend. I’m single at the moment. I don’t really have time.”  He continued, “Usually I’m attracted to girls who are probably a little too headstrong…I like girls that are a little crazy, I have to admit….I get set up by friends and my manager sets me up on dates a lot.”


Fråga 2: Gillar du Ashley Greene mer än vänner,ni har sån bra kemi?

 “I love working with Ashley Green. It’s the easiest thing in the world to have chemistry with that girl…What can I say, I have a little crush.”

(Naaw vad gulligt,han har allt en liten crush!:P)


Fråga 3: Lite New Moon info kanske Jackson??...

“We have a new director [Chris Weitz]. We’re going to be filming in a new location. I think we have a lot more action and a lot more steamy love affairs.”


Fråga 4: Om Dakota i New Moon??....

“I’ve heard rumors she might be. I’m pretty sure there’s an offer on the table. They’re doing negotiations right now…We would love to have her be a part of it…She would be an amazing addition.”


Ja då fick vi oss våran dagliga Jackson-dos va :D??


Ciao!

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards