Alla inlägg den 3 april 2009

Av twilightsaga - 3 april 2009 06:35

Hej!
Jag har nu själv börjat med Twitter och hittar där Kristen,Rob och nästan hela gänget!
Men luras inte,för det finns en fake-Kristen på Twitter,hon/han heter "kristensss" och använder ibland ord och liknande Kristen säger hon aldrig skulle använda.

Kristen säger:

"Rob and i have become youtube geeks, it’s so awesomely wierd [sic]!” tweeted "kristensss" recently. And when a fan asked her last week which store she’d turn up in for the big "Twilight" weekend DVD festivities, she replied: "I’m not allowed to say where I’m going to but yes the whole cast will be at different ones."


Vilket är ett bevis då denna fake för Kristen skulle kanske inte ens ut!


Måste bara lägga upp en sak Rob har skrivit för det är så underbart :P

"Sitting and eating with Kristen (Waffle house) and she is going to update today (if I give her phone back)mohaha"


Haha kan man annat än att älska Rob?? xD


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 3 april 2009 06:34

Hejhej!
Här kommer en bild ett fan tog när hon och hennes vänner träffade ingen mindre än mr.Pattinson,mr.Lutz,mr.Rathbone och mr.Facinelli i Vancouver!


Asså hon är ju bara sooo lucky!!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 3 april 2009 06:25

Gomorrn!
Här börjar vi direkt med en intervju med kristen stewart!


Fråga:Blev du chockad när du först såg förändringarna? (Taylor)


Svar:Yeah.Jag har sett stadiga framsteg och jag har träffat honom mycket sen han började.Om man kollar på den Taylor som gjorde Twilight och den som gör New Moon så ser man att det är helt olika människor,fysiskt.Jag menar,han la ner så mycket tid,han ägnar så mycket tid till detta och han är väldigt spänd på vad som kommer hända.

Fråga:Vad lärde du dig från Twilight som du kan ta med till New Moon?

Svar:Jag menar,för att vara helt ärlig,jag lärde mig inte mer i en stor film än om jag gör en liten film.För mig ligger skillnaderna i att promota filmen.För när man spelar in så är det likadant att vara framför kameran för en stor film som en liten film.Men att promota den är en helt annan historia.Alla lägger så mycket vikt på allt du ska säga,hur du ska göra,hur du ska stå osv.Jag är kanske inte jättebra på att uttrycka mig själv alltid. Att prata om något du är så kunnig om,så intresserad av som du haft i ditt liv så pass länge,varje dag i varje vecka gör det lättare,det är ågot jag bryr om så mycket.Jag har märkt att jobbet är mer krävande än jag trodde men jag ser fram emot det,varje dag.


Jag har översatt dessa två frågorna för att jag gillade dom mest.Om du vill läsa hela intervjun,klicka här. Men då är intervjun på engelska,så ni vet :)


Vill ni använda mina översättningar till frågorna? Länka då till bloggen.

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards