Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Är jag en riktig Twilightare,OFC :D

Av twilightsaga - 7 april 2009 10:35

ÄR DU EN RIKTIG TWILIGHTARE???

(x) Du har läst alla 4 Twilight böckerna.

(x) Du har läst den fjärde boken på Engelska.
(x) Du har sett 1:a filmen

(x) Du har sett den 1:a filmen på bio mer än en gång

(x) Du har något med Twilight att göra i ditt rum

(x) Du har något med Twilight att göra i/på din mobil

(x) Du lyssnar på Twilight-soundtracket hela tiden

(x) Du tänker på Twilight mer än en gång per dag

(x) Du har Twilight-saker.

(x) Du drömmer/har drömt något om Twilight

(x) Du brukar titta efter folk på stan som liknar någon i Twilight (har sett:P)

(x) Du gillar någon/några extremt mycket i Twilight

(x) Du kan nästan alla repliker i filmen utantill

(x) Du började läsa boken/böckerna före du såg filmen

(x) Du vet vem Quil och Sam är.

(x) Du ska/vill på Twinight (VILL)

(x) Du tycker boken/böckerna är det bästa du någonsin läst

(x) Du tycker filmen är den bästa du sett

(x) Du har minst ett klädesplagg som har med Twilight att göra (får snart)

(x) Någon har sagt att du är en Twilight-nörd (Typ ehh ja :P)


Okej,jag fick 20 :P

Vad fick du?


0-5 poäng: Antingen HATAR du Twilight. eller så vet du inte vad det är.
6-10 poäng: Du vet inte alls mycket om Twilight, eller är inte så besatt.
11-16 poäng: Okej, du verkar ganska besatt av Twilight.
17-20 poäng: Du är helt klart en  Twilight-nörd.

 
 
annis

annis

7 april 2009 14:12

Jaa, jag ahr ju nästan samma sak. Bara det att jag har ju inte fått se filmen på bio. Och jag tyvärr inget twilight klädesplagg (än) :P
kram

http://www.absolutanniis.blogg.se

 
i en annan del av livet

i en annan del av livet

7 april 2009 14:57

Jamen se på fan! Jag är visst också en Twilightnörd! :D Way to go! *thumbs up*

http://ienannandelavlivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards