Alla inlägg den 7 april 2009

Av twilightsaga - 7 april 2009 08:28

Hej!
Detta var vad jag behövde,ett gott skratt!

Ni kommer också skratta så himla mkt,detta var sjukt roligt!


Asså replikerna är så absurda så det är hiskeligt roligt :D


kram//Christina<33

Av twilightsaga - 7 april 2009 08:28

Hej!
Nu har ytterligare endel av casten kommit fram till Vancouver.

Nämligen Anna Kendrick (Jessica Stanley),Christian Serratos (Angela Webber),Justin Chon (Eric Yorkie) och Mike Welch (Mike Newton).


Här är lite bilder,welcome säger vi!


Kram//christina<33

Av twilightsaga - 7 april 2009 08:23

Alla som är trötta på Miley Cyrus skitsnack om Twilight räcker upp handen nu.

*Räcker upp handen*


Hon har nyligen sagt såhär:

"I’m not a huge Rob Pattinson fan,girls aren’t really in love with Rob; they’re in love with Edward"


Vad vet hon om d?
Bara för att hon inte gillar Twilight elr Rob elr Edward,låt oss göra de!


kram//Christina<33

Av twilightsaga - 7 april 2009 08:13

Gomorron alla!
Allas våran Kellan Lutz har uttryckt sig om Chris Weitz och New Moon. (Jag har översatt citatet själv,så vill du ha min översättning,länka hit)

"Even better than Twilight"

"Vi har en superbra cast,precis som i den första.Jag älskar manuset.Boken var i början lite långsam,enligt mig,men manuset,det är till och med bättre än Twilight."


"It’s really nice to have someone take the weight onto their shoulders"

"Det är verkligen coolt att ha nån som Chris som har så mycket vikt på sina axlar just nu,så mycket ansvar,så mycket press på sig och att han gör det så bra ändå!

Det är verkligen mycket press på honom men han sköter det bra.Redan första veckan under repetitionerna hade han svar på ALLA våra frågor!"



Jag älskar Kellan,han är så himla underbar :D


kram//Christina<33


Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards