Alla inlägg den 16 april 2009

Av twilightsaga - 16 april 2009 06:44

Hejhej!
Ni vet über-heta Alex Meraz som spelar Paul i new moon?

Ja han har avslöjat att det är inte lätt att spela varg,han fryser i det bitande kalla Kanada!

Men vi hoppas att han inte blir sjuk och så! Men det kommer nog gå bra,dom magrutorna klarar väl allt? ;)


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 april 2009 06:41

Hejhej!
Och sist,men inte minst,kommer rollen som Harry Clearwater.Den kommer spelas av den 56-åriga kanadensiska skådespelaren,Graham Greene.

Han har tidigare arbetat med ex. "Northern Exposure", "Die Hard with a Vengeance" och "Dances with Wolves" (det är lite ironi på den sista filmen faktiskt,med vargarna menar jag)


Asså såhär är exakt som jag föreställt mig Harry så jag är jättenöjd.

Vad tycker du?


Glöm inte att kommentera vad du tycker om alla våra nya skådespelare och så ser vi fram emot New Moon ÄNNU mer nu ;)


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 april 2009 06:39

Hej!
Den läskiga Felix (enlig mig obehaglig också) kommer spelas av kanadensaren Daniel Cudmore.

Han har medverkat i ex. X-men.


Visste du att han är över 1.90-en lång Felix alltså (men om jag inte har fel för mig-beskrivs han inte som lång och muskulös i boken?)


Isf är han jättebra för rollen som Felix!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 april 2009 06:37

Hej!
Den tredje delen av Volturi Coven,nämligen Marcus kommer spelas av den kanadensiska skådespelaren Christopher Heyerdahl.

Han har tidigare arbetat med exempelvis "Stargate Atlantis" och "Smallville".


Jag ser han som en perfekt Marcus,han har rätt look och verkar duktig!


Vad tycker du??


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 april 2009 06:35

Hejhej!
Spåraren Demetri kommer att spelas av Charlie Bewly.Han kommer ifrån London men bor i Kanada.

Han har dock inte varit skådespelare tidigare,isf bara små roller men han hoppas att detta blir hans Big Break!


Jag tror han passar bra för rollen,he has the right look!

Han är den skådis som passar bäst till sin roll av Volturi Guard tycker jag!

Vad tycker du?


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 april 2009 06:33

Hej!
Detta är våran Alec.

Hans namn är Cameron Bright och han är 16 år. Han har varit med i filmer som "Godsend","Birth" och "X-men: The last stand".


Och om jag får tilläga det är han PERFEKT för rollen som Alec!


Vad tycker du??


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 16 april 2009 06:32

Hejhej!
Vet ni vad?
HELA CASTLISTAN ÄR FYLLD!

Så inläggen nu kommer nästan bara bestå av våra nya medlemmar!


Men vi börjar med en bild från en 100 monkeys konsert där Jackson hade stöd av sina kollegor från new moon.


Måste bara tilläga-MUMS på jacks ;)


Kram//Christina<33


Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards