Alla inlägg den 18 april 2009

Av twilightsaga - 18 april 2009 09:05

Hejhej!
Robert Pattinson har blivit vald av UK OK Magazine som "Most elligible man"

Han knep första platsen framför boys som Chace Crawford och Dev Patel (Dev jobbar faktiskt tillsammans med Jacks Rathbone i "The Last airbender" just nu!)


Av twilightsaga - 18 april 2009 09:04

Hejhej!
Här är en jättebra video som symboliserar vad Twilightsaga står för-To stand together.

Där är spoilers med i videon!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 18 april 2009 08:59

Hej!
Här är en video,med inte den bästa kvaliten men OMG det är ju en video på Taylor Lautner när han tränar på set!

Bara jag som tycker han har en eller två tröjor för mycket på sig? xD


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 18 april 2009 08:53

Hejhej!

Även fast att det varit många artiklar,hon står på IMDb's cast lista för "The Twilightsaga:New Moon" och det officiella pressmeddelandet från Summit så kan man inte vara säker på att Gianna fått en skådespelerska eller att Justine Wachsberger är vald för rollen.

Wachsberger,skönheten från filmener "First daughter" och "Sorority Row",var länge ryktad att ha blivit vald som Gianna och New Moons officiella pressmeddelandet skulle alltså ha bekräftat ALLT.Men vi vet inget om rollen som Gianna nu alltså,det kan gå hur som helst.

Gianna är den mänskliga sekreterarna som sitter i Volturi Slott hos vampyrledarna.Hon är ganska förvirrande för Bella som inte förstår varför hon skulle vilja arbeta för Volturi.Men Edward förstår henne såklart,han kan ju läsa hennes mind.

Många fans är mycket besvikna för att det finns en sådan här lucka i castlistan,men annars så är den väl klar va.


Översättning: Jag,länka hit om du vill ha den.


KÄLLA


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 18 april 2009 08:43

Hejhej!

(Källa: http://www.twilightsweden.se/)

Nästa fredag,24 april kommer KLICK att ha ett stort uppslag om Robert Pattinson och New Moon.

Möjligheten kommer finnas att vinna en roll i New Moon samt ett inspelningsbesök i Italien.Detta är första priset!

Fatta vad grande!

Men jag kommer inte kunna hinna detta tyvärr,jag har för mycket,jag skulle kunna slita sönder mitt hår för detta men jag kommer inte kunna tävla i detta!

Kommer DU att tävla?

Är det bara jag som tror att rollen man vinner är en av de offren som Heidi tar tillbaka till Volturi när Alice,Bella och Edward är där?

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards