Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Intervju med Ashley Greene

Av twilightsaga - 19 april 2009 08:52

Hejhej!
Här kommer en artikel med Ashley Greene,jag har översatt den så länka hit om du kopierar.


Ashley Greene säger att hon lever i sen saga,men ibland så kämpar hon med sin nya livsstil.

Den 22-åriga tjejen från kalifornien har gått från att spela små roller i små filmer till en av huvudrollerna i filmversionen av Stephenie Meyers världskända Twilight-serie.

Ironin är att Greene aldrig önskade att bli skådespelerska.Hon drömde om photoshoots och catwalks, men pågrund av hennes 165 cm över havet sa dom till henne att hon var för kort för modelleandet och att hon borde ta upp skådespeleriet.


Hennes lilla kropp och positiva anda gjorde henne dock perfekt för rollen som Alice Cullen,den rara sierskan,som spelar systern till tjejernas favorit, Edward Cullen (Robert Pattinson),en vampyr fast i en 17-årings kropp.


Rollen som Alice har gjort att den relativt okända skådespelaren namn nu har ungefär 2miljoner sökningar på google och den oändliga uppmärksamheten fårn paparazzin.

"Jag vänjer man fortfarnde till the go go go livsstilen i Hollywood,dom har kastat mig in i något som jag har lite svårt för",säger Greene som var ett fan av böckerna redan innan hon fick rollen som Alice.

"Som skådespelerska vill du att folk känner dig och det finns dom gångerna när du vill att dom ska ta dit foto,men det är jobbigt att inte kunna gå ut med sina kompisar utan att där är 20 kamerablixtrar i ditt ansikte.Vet du hur ljusa dom blixtrarna är?"

Förutom hennes nya kändisskap och den oändliga uppmärksamheten,säger Greene att hennes största utmaning  har varit att lära sig hur den fula sidan av media fungerar,hur man pratar om möten,eller rykten.

Medan hon pratar med "Play",packar Greene då hon ska åka till Vancouver för att spela in "The Twilightsaga: NEW MOON".

"Jag lär mig definitivt den här företagsdelen av yrket",säger hon.

"Jag har gått från att ha ett vanligt jobb som börjar nio och slutar när jag ska spela in,och sen springa till ett möte och därefter repetitioner,flyga hit och dig,när jag försöker ha ett socialt liv hemma och göra om min lägenhet,det är helt underbart men jag vänjer mig fortfarande."


Twilightfenomenet blir bara större och större,även fast filmen hade mixade recensioner när DVDn kom ut i USA den 27 mars,och fansen köpte mer än 3 miljoner kopior på 24 timmar,som gav Twilight en första plats på listan för mest sålda DVDer under en vecka,Twilight slog rekord som hållts i 2 år.


Greene's roll i Twilight har funnit hennes kärlek,med hennes on-screen man.
Kemistrin mellan Greene och hennes on-screen partner Jasper Hale (Spelas av bästa kompisen Jackson Rathbone) har lett till rykten att de båda dejtar i verkligheten också.

Även fast att Ashley säger att dom inte dejtar så säger hon också att det enda som håller det borta är deras hektiska scheman.

"Varken han eller jag har tid att dejta men vi har underbar kemistri" säger hon."

"Vi har seriöst sånna fantastiska crushar på varandra,det syns tydligt.Vi har haft det enda sedan dagen vi träffades,han lärde mig att swing-dansa!"

"Jacks kan allt,han sjunger,dansar och han är så rar.Till och med min mamma har en crush på honom och säger ~Du borde dejta honom~.

Så vem vet,kanske när vi båda slutar vara över hela världen konstant ;)"


Gud vad Ash är underbar,jag ÄLSKAR henne!

Nu håller alla tummarna för att det blir Ash <3 Jacks,för kan det bli sötare??!!


Kram//Christina<33

 
 
Ingen bild

Alice

19 april 2009 19:59

Super kul att du överäter artikel :)

 
annis

annis

20 april 2009 20:20

Asså vem här älskar inte Ash? Hon är helt underbar och vem här vill inte att det ska bli ash

http://www.thinksis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards