Alla inlägg den 20 april 2009

Av twilightsaga - 20 april 2009 07:45

Hej allesammans!
Nu är det väl dags att påminna igen!


Om du vill prenumenera på nyhetsbrevet som kommer i din mailinkorg varje kväll så skicka ett mail till twilightsagan@hotmail.com


Vad är nyhetsbrevet frågar du kanske?

jo,det är där jag berättar om min dag,skriver upp dagens inlägg och vad de handlade om,skriver lite vad jag tänker på.Skickar ibland med lite extra saker ;)

Och jag skriver även om något Twilight-igt hänt under dagen :)


Låter detta intressant?
Ja vad väntar du på,skicka iväg ett mail!


Jag har nu över 60 prenumenanter och vill bara ha fler!


Nån av prenumenanterna kan ju kommentera vad ni tycker om nyhetsbreven ;)


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 20 april 2009 07:19

Hejhej!
Igår hade twilightsaga.bloggagratis.se besöksrekord!
167 stycken!


Tack så mycket allihopa,ni är bäst<3


Vad säger ni om att höja det ytterligare ;)?


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 20 april 2009 06:50

Hejhej!
Här kommer en intervju från examiner som jag översatt! Länka hit vid kopiering!


Kram//Christina


New Moon kommer ha tuff konkerans i år.Den nya "Harry Potter" filmen kommer ut i juli,"Transfomers:Revenge of the fallen" kommer ut i juni och "X-men Origins" och "Startrek" kommer ut i maj.Men även fast att alla dessa storfilmer kommer i år,tror du att New Moon kommer knipa första platsen?


The Twilightsaga:New Moon kommer inte bara vara på listan över de 50 mest framgångsrika filmerna under 2009,jag vågar säga att den kommer komma på första plats.Som det Harry Potter fan jag är så tror jag att denna sommarfilm kommer ligga etta på listan,ett tag,så tror jag New Moons trogna fanbas kommer att se filmen inte bara en men förmodligen två,tre eller ännu fler gånger,de kommer pusha upp New Moon till första platsen. 

Med filmer som "Where the wilf things are" och "Transformers 2" på utgång så kommer New Moon ha en svår tävling i boxningsringen men jag tror fortfarande att de miljoner fansen som finns där ute för New Moon kommer dra filmen upp som etta snabbt och New Moon kommer att avsluta året som ETTA 2009.


Vad tror du,kommer New Moon knipa första platsen?
Det tror jag,så vad tycker ni,vi kan väl offra oss,se den på bio typ 4-5 gånger? haha!


Kram//Christina<3 

Av twilightsaga - 20 april 2009 06:49

Hejhej!
Michael Sheen a.k.a Aro (Volturi Coven) har skrivit nytt på sin twitter,nämligen om när han åker till Italien!


"Flying over early may"

1.32 AM  April 18th


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 20 april 2009 06:46

Hejhej!
Peter Facnielli och Klutz tyckte det var skojigt att skoja med paparazzin genom att låtsas att läsa New Moon:P


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 20 april 2009 06:40

Hejhej!
Begåvade är en perfekt beskrivning på vår Twilightcast,go Peter Facinelli som snackar italienska btw ;)

Här kommer en hälsning från NMs cast till sina italienska fans,att dom snart kommer till Italien.

Btw,ser ni att det är under inspelningen av Birthday-scene som dom skickar hälsningen?

Bara jag som tycker dom ser grymtbra ut?


Kristen säger:

"Hello, beautiful Volterra
We’d like to greet all of our marvellous Italian fans
From all of us here at the set of New Moon
We love you! We love you!"


Kram//Christina

Av twilightsaga - 20 april 2009 06:36

Hej "The fanpireblogg.se"


1. Jag skulle helst vilja vara bästa vän med Ashley Greene för hon verkar ha en sån underbar personlighet och vara så rar!


2. Jag har två favoriter och det är Jasper och Alice.

Jasper för han är så himla faschinerande och jag bara älskar hans sätt att vara,hur mycket han anstränger sig för att sin bror ska kunna få ha sin Bella.Han verkar bara vara så underbar.

Alice för att hon är så snäll och vill alla väl.Hon är rolig och finns alltid där!


Ni kan lägga upp mina svar ;)


Kram//Christina<33


Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards