Alla inlägg den 22 april 2009

Av twilightsaga - 22 april 2009 06:33

Hejhej!
Tjejer,håll i er,för här kommer de übermegaheta vargarna ;)

Mums mums!


Måste säga att min faviis är Alex Meraz-Paul (Längst till vänster) Och jag älskar att alla har samma tatuering (vet inte om den är äkta) på höger överarm.


Chris Weitz har uttalat sig om hur vädret är för de stackars killarna som måste springa utan tröja hela tiden.
"Det är absolut inte bekvämta för skådespelarna.Men dom är verkligen redo för detta.Dom kommer till set i kallt regn och piskande vindar och jag säger ~Okej av med morgonrockarna~"


Usch så står dom där i shorts och ingen tröja,stackare!!


Kram//Christina<33



Av twilightsaga - 22 april 2009 06:29

Hejhej!
Här kommer en sneekpeak på Taylor Lautner i Entertainment Tonight på torsdag!

Tycker hans nya peruk passar 100 gånger bättre och ojojoj så übergulligt han är! Håller tummarna för mycket bar överkropp för Taylor i New Moon!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 22 april 2009 06:25

Hejhej!
Chris Weitz har sagt lite om hur våra vargar kommer att fungera.Även om förvandlingen från människa till varg. Även fast att de kommer skifta form till en hästs storlek,så kommer skådespelarens ögon att vara kvar,för att göra dom så realistiska så möjligt.Weitz har också märkt att "flocken" börjat bli riktigt bra vänner och umgås på fritiden för att förbereda sig för sina roller.


New Moon filmas ju nu,och mellan tagningarna,tränar skådespelarna tillsammans,bygger lite muskler,gör armhövningar osv.

Weitz säger: "Dom gick igenom ett wolf camp tillasmmans,och dom tränar konstant.Det är som att de lär känna varandra samtidigt.Dom peppar varandra väldigt mycket för att också komma närmare varandra."


Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 22 april 2009 06:23

Hejhej!
Ännu ett rykte på G.

Nämligen att regissören av "30 days on night",David Slade kan få det eftertraktade jobbet.Han har nyligen mött med Stephenie Meyer och Summits produktionsansvarige Erik Feig.Inget officellt pressmeddelande så ta detta med en nypa salt.Vad tror du om den tuffa regissören som även regisserat den lite halvläskiga "Hard Candy"?


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 22 april 2009 06:22

Hejhej!
Här kommer en närmare look på NMs poolset.


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 22 april 2009 06:14

Hejhej!
Klutz har gjort en ny intervju och jag plockade ut tre frågor som jag översatt.


Hur vad det att spela en snäll vampyr? 
(Skrattar)Det var kul,det var skoj att ha sånna superkrafter (Skratt) som min styrka och kunskapen att du inte kan dö om inte en annan vampyr dödar dig,men du vet,ingen klår Emmett! 

Vilken var den favoritscen att spela in?
Favoritscen att spela in...Jag måste säga (Paus) förmodligen ballettscenen,där var där jag fick göra mycket stunt och det är min styrka-jag älskar att göra stunt,bli lite smutsig,skada mig själv litegrann,så det var riktigt kul att hoppa ner från balkongen.Du landar en rätt lång bit ner så det är ett fritt fall för vi måste spela vampyrer så det är liksom-du måste vara säker,se ut som du är säker medan du känner dig jätteosäker. 

Har du läst böckerna?
Mmmhmm det har jag faktiskt,jag läste dom en gång när jag gjorde filmen och sen läste jag dom den gång till nyligen.Det är verkligen underbart att se förvandlingen Catherine gjorde med att göra boken till film,500 sidor in till ett 120 sidor manus.Så att få träffa alla som blivit castade igen,och läsa om böckerna ,det är verkligen coolt.


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 22 april 2009 06:13

Hej hej

jag undrar om du skulle kunna skriva ett inlägg med alla i twilight'gängets' namn, lixom.

Bella Swan- kristen ...

Edward Cullen- robert pattinson

Fast alla typ, kulle hälpa jätte mycket;)


SVAR:
Hej!
Jag skriver HELA castlistan ikväll,jag skriver de som är med i New Moon så då får den uppdaterade ")


Kram//Christina


Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards