Alla inlägg den 27 april 2009

Av twilightsaga - 27 april 2009 06:13

Hejhej!
Nu när Klutz och Gathegi var i Austrailien så mötte dom såklart många nya fans och många dom kände igen.En tjej Abbey,berättar om upplevelsen att träffa de båda charmkillarna!


"Vi började köa vid 6 på morgonen.Vi var andra gruppen där och så spända.Vi fick vänta i typ 8,5 timmar innan de kom dit,det var cirka 12 grader,regnande och det blåste jättemycket.Killarna kom dit 30 minuter tidigare och var supersnälla.Kellan snackade länge med mig och min syster och sa hur mycket han älskade Austrailen men han önskade att han hade mer tid att verkligen se landet,han sa även att han gillade mitt halsband(som jag nu aldrig kommer ta av).Dom skrev på mina bilder (Kellan skrev Abbey <3 U Kellan!!!) och i slutändan var det värt 8 timmars väntan i regn och blåst och förmodligen värt förkylningen jag kommer få nästa vecka"


Gud vilken turtjej!

Men är inte Kellan bara så snäll och så himla underbar!!??

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 27 april 2009 06:12

Hejhej!
Visste ni att till och med i en film som Twilight har missar gjorts?

Det har kommits på 10 stycken och jag tänkte ge er en varje dag ;)
Här kommer den första!


Kolla först på den översta bilden,en röd ryggsäck i bakgrunden eller hur?
Flytta nu blicken till den undre bilden och vi frågar oss,var är ryggsäcken?


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 27 april 2009 06:06

Hejhej!

Fråga: Kan du översätta alla hemligheterna? (Alltså från Entertainment tonight klippen)


Svar:Hej!
Gud vilken bra idé! Jag tänker göra det när jag har många fler klipp men då smäller det!

Skitbra idé,så i framtiden,förvänta er ett inlägg med alla hemligheterna,fast då på svenska!


Kram//Christina<33


Fråga:Urgullig! Finns filmen på DVD tror du? (Om "Bad mothers handbook")


Svar: Hej!
Det enda stället jag hittat är här: http://www.amazon.co.uk/Bad-Mothers-Handbook-Catherine-Tate/dp/B000MV93IW som är amazon.com där du kan hitta det mesta!


Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards