Alla inlägg under april 2009

Av twilightsaga - 23 april 2009 06:44

Hejhej!
Nu är tay också med i en omröstning på www.people.com där han kan få en helt egen sida,precis som Kristen och Rob.

Rösta här på honom så att han vinner!


Kram//Christina

Av twilightsaga - 23 april 2009 06:40

Hej!
Peter Facinellis fru,Jennie Garth har gjort ett uttalande om hennes mans matlagning hemma...

Och Peter,skärp dig nu va :P


Det var såhär,Peter lagade mat för HELA casten när de förra månaden återförenades för att börja filma med Chris Weitz.

Jennie säger:

"Jag är lite sur,för han lagar aldrig pastamåltider till mig" sa hon när hon var på "Feeding America and Healthy Choice event in Beverly Hills".

"Jag kommer inte ens ihåg den senaste gången den mannen lagade mat alls"

säger hon med ett skratt.


Men mr.Facinelli,du shape up!;)


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 23 april 2009 06:29

Hej!
Här kommer en liten artikel/intervju som ET gjort med Robert Pattinson.Det är jag som översatt,så vid kopiering-länka hit!


Förändring är inte alltid bra...

Speciellt inte om du är Robert Pattinson,den forna modellen som attackeras av hordar av tonårstjejer som skapar fanbasen till den enormt framgångsrika "Twilight"

Pattinson,som nu filmar uppföljaren "New Moon",har sagt att hans plötsliga kändisskap har nästan gjort honom paranoid,om han ser till hans vänner.

"Jag är alltid rädd för att förstöra mina vänners liv.Speciellt de som inte är kända,det är en så massiv förändring.Jag är nästan paranoid.Jag har ätit mycket room-serice mat iallfall (skratt)" säger Pattinson till Entertainment tonight,på on-set intervjuerna som startar att sändas i programmet idag (torsdag.)

Assistenterna,säkerheten osv som också kommer med detta plöstliga kändisskap är också svårt att vänja sig vid. "Detta är lite skrattretande,du kan ibland inte ens komma fram till andra på telefonen,för du får inte ringa upp folk som ringt dig.Jag kan inte ens ringa receptionen och säga att dom får sända upp mina gäster.Jag får bokstavligt talat gå ner och hålla dom i handen när vi ska upp",säger han.


Men Pattinson säger att det känns "överraskande naturligt" att spela den förälskade vampyren,Edward Cullen igen,och han lovar fansen att dom kommer se mycket av honom i uppföljaren,även om hans karaktär i Stephenie Meyers bok är nästan helt borta från sagan just i New Moon.

"I filmen är där en illusion där han (Edward) kommer dit.Jag tror att om man använder det med rösterna i boken,att hon bara hör hans röst så blir det tråkigt på film.Men det är väldigt bra gjord,det är liksom nästan frånvarande men jag är ändå där." sa Pattinson.


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 23 april 2009 06:24

Hejhej!
Här kommer ytterligare en video ifrån ET och här får vi se lite scener,lite repliker och lite Rob,Tay och KStewart.

Kan det blir bättre?
Kan inte vänta längre,ikväll smäller det,Entertainment Tonight sänder första exklusiva klippen från New  Moon set.Imorgon ska jag leta som en idiot efter dom!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 22 april 2009 19:15

Hejhej!
Här kommer den efterfrågade castlistan till New Moon!


Bella Swan-Kristen Stewart

Edward Cullen-Robert Pattinson

Jacob Black-Taylor Lautner

Alice Cullen-Ashley Greene

Carlisle Cullen-Peter Facinelli

Esme Cullen-Elizabeth Reaser

Jasper Hale-Jackson Rathbone

Rosalie Hale-Nikki Reed

Emmett Cullen-Kellan Lutz

Charlie Swan-Billy Burke

Jared-Bronson Pelletier

Paul-Alex Meraz

Quil Atera-Tyson Houseman

Embry Call-Kiowa Gordon

Sam Uley-Chaske Spencer

Emily-Tinsel Korey

Billy Black-Gil Birmingham

Laurent-Edi Gathegi

Victoria-Rachelle Lefevre

Aro-Michael Sheen
Caius-Jamie Campbell-Bower

Marcus-Christopher Heyerdal

Jane-Dakota Fanning

Alec-Cameron Bright

Demetri-Charlie Bewerly

Felix-Daniel Cudmore

Heidi-Noot Seear

(Gianna-Justine Wachsberger)

Mike-Michael Welch

Jessica-Anna Kendrick

Angela-Christian Serratos

Eric-Justin Chon


Det är dom jag kan komma på nu!

Kommentera gärna om du kommer på fler tack!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 22 april 2009 19:11

Dagens citat 22 april 2009

"I promise to try to be safe. I’ll do the laundry tonight-that ought to be fraught with peril"-Bella Swan

Av twilightsaga - 22 april 2009 19:09

Av twilightsaga - 22 april 2009 19:07

Hejhej!
Thank you lord för nu söker dom skådisar till Breaking Dawn,vi har fått grönt ljus till vår efterlängtade avslutning alltså!!!


Men tyvärr kan man inte själv anmäla sig,Casting crew söker riktiga skådespelare och man måste ha en resumé på allt man gjort,då alltså skådespelarerfarenheter.


Gud vilket perfekt bevis på att BD blir film!!

Fler än jag som vill hoppa upp och ner av glädje??!!


Kram//Christina<33



Bilden: http://sagathetwilight.blogg.se/


Källan: http://acting411.blogspot.com/

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards