Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Intervju med Azzura Rosso och Alan Capelli

Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:18

Hejhej!
Vem fan e dom tänker du kanske? Jaa Alan känner ni till som Robs stunt double och Azzura är faktiskt Kristens double.

Är dom inte söta tsm? haha


Här är en intervju med dom

Alan: "Idag kom en tjej fram till mig för ett foto.Istället för ett på mig tog hon ett foto på mina fötter.När jag frågade henne varför hon gjorde det så sa hon att det ju faktiskt var mina fötter hon sett gå ut i solen på torget (skratt)".


Att vara body doubles har gjort att de två har används för ljus-och blockerings repetitioner och även scenen när Bella springer över torget för att förhindra Edward från att göra det sista steget i den ljusa solen.


Vi är intresserade av att veta om han ramlade när "Bella-Azzura" krashade i honom,precis som Robert Pattinson gjorde när Kristen Stewart hoppade på honom.


Alan: ".... Det är mitt svar på den frågan." Hans luriga leende avslöjar sanningen fast att Azzura till och med verkar mindre än smala nätta Kristen.Och det är inte bara hennes figur som relaterar till skådespelerskan.

På avstånd lyckades Alan till och med blanda ihop henne när han såg henne på torget.


Alan: "Jag vinkade till henne för att säga god morgon när jag plötsligt insåg att det var Kristen,som förberedde sig för fontänscenen."

Kristen vinkade snällt tillbaka.Ett annat bevis på att casten är trevlig och öppen istället för att vara tillbakadragna som dom ofta sägs vara-Azzurra och Alan ger bekräftelse till att dom är väldigt snälla. Så fort dom var i privat miljö var dom snälla,roliga och lätta att prata med.


Alan: "Alla var avslappnade på set.Alla av oss kunde personligen känna energin som gavs till oss av de entusiastiska fansen men också ansvaret som kommer med det."


Bra att veta! Rykten spreds runt Monteoluciano att Robert speciellt undvek att prata med fans.


Azzura: "Det är INTE sant! Han var till och med redo att strunta i att äta på sin rast bara för att hälsa på sina fans! Men säkerheten tillät honom inte att göra så."

Kram//Christina<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards