Alla inlägg den 4 juni 2009

Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:47

Här kommer en utmaning jag kommit på för att få mer gemenskap på bloggen!

Ni läser New Moon och sen visar en favoritdel av boken på vilket sätt ni än vill. Ni kan skriva erat favoritkapitel eller bara ett spännande kapitel från en annan karkatärs perspektiv.Ni kan göra en snygg bild eller ett coolt collage. Ni kan skriva varför det är just din favoritdel.

Ni kan skriva en början på en egen fortsättning på New Moon eller kanske en New Moon recension.

Möjligheterna har inget slut!

Så kom igen och anmäl dig nu,skicka ett mail till mig om att du vill vara med.

Alltså till Twilightsagan@hotmail.com

Detta kommer bli ett gemensamt inlägg i mitten/slutet av sommaren så jag får visa alla era läsares talanger! Så gör mig stolt och sätt er med New Moon i handen och när du läst klart,gör något utav din favoritdel eller New Moon i rel allmänhet!

Kom ihåg att anmäla er till den här New Moon utmaningen! Jag skulle verkligen vilja ha med alla era bidrag! Kom ihåg,detta är ingen tävling utan ett sätt att visa gemenskap på bloggen,därför vill jag ha med er alla och visa att vi tillsammans är den blogg med mest gemenskap,vad säger ni,kan jag få ett "HELL YEAH!"?

Jag kommer också att ta med ett litet bidrag men det är era som räknas!

Alla ni som ska vara med,skicka ett mail och ämnet ska vara "New Moon läsning"

Skicka mig ett även fast att du redan berättat så jag kan skriva upp det.

Snälla var med nu för det skulle varit så himla skoj!

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:45

Hejhej!
Vilken är snyggast enligt dig?

 

Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:39

Hejhej!
Här kommer nya bilder från Robs barndom.Jag tror faktiskt inte att det är tillåtet att se så hur gullig ut!

 

Är han inte bedårande?!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:18

Hejhej!
Vem fan e dom tänker du kanske? Jaa Alan känner ni till som Robs stunt double och Azzura är faktiskt Kristens double.

Är dom inte söta tsm? haha


Här är en intervju med dom

Alan: "Idag kom en tjej fram till mig för ett foto.Istället för ett på mig tog hon ett foto på mina fötter.När jag frågade henne varför hon gjorde det så sa hon att det ju faktiskt var mina fötter hon sett gå ut i solen på torget (skratt)".


Att vara body doubles har gjort att de två har används för ljus-och blockerings repetitioner och även scenen när Bella springer över torget för att förhindra Edward från att göra det sista steget i den ljusa solen.


Vi är intresserade av att veta om han ramlade när "Bella-Azzura" krashade i honom,precis som Robert Pattinson gjorde när Kristen Stewart hoppade på honom.


Alan: ".... Det är mitt svar på den frågan." Hans luriga leende avslöjar sanningen fast att Azzura till och med verkar mindre än smala nätta Kristen.Och det är inte bara hennes figur som relaterar till skådespelerskan.

På avstånd lyckades Alan till och med blanda ihop henne när han såg henne på torget.


Alan: "Jag vinkade till henne för att säga god morgon när jag plötsligt insåg att det var Kristen,som förberedde sig för fontänscenen."

Kristen vinkade snällt tillbaka.Ett annat bevis på att casten är trevlig och öppen istället för att vara tillbakadragna som dom ofta sägs vara-Azzurra och Alan ger bekräftelse till att dom är väldigt snälla. Så fort dom var i privat miljö var dom snälla,roliga och lätta att prata med.


Alan: "Alla var avslappnade på set.Alla av oss kunde personligen känna energin som gavs till oss av de entusiastiska fansen men också ansvaret som kommer med det."


Bra att veta! Rykten spreds runt Monteoluciano att Robert speciellt undvek att prata med fans.


Azzura: "Det är INTE sant! Han var till och med redo att strunta i att äta på sin rast bara för att hälsa på sina fans! Men säkerheten tillät honom inte att göra så."

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:17

Hejhej!
Ni vet stjärnorna bakom den asbra-iag "Decode" från Twilight?
Dom kommer inte att återkomma på New Moons soundtrack till min och många andras besvikelse är jag säker på.

"Vi vill inte vara vampyrernas husband"

säger trummisen Zac Farro.


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:15

Hejhej!
Har du märkt att efter 1 minut och 33 sekunder i New Moon trailern flashar Bella en stringtrosa?

Eller har du kanske missat fler roliga saker som denna?

Denna videon visar dig detaljer som du kanske har missat.

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:07

Hejhej!
Här kommer en artikel ifrån Newmoonmovie.org som jag översatt.

New Moon stjärnan Taylor Lautner kan ha en ny film på gång om hans möte med författaren/producenten/regissören Garry Marshall-talangen bakom Pretty Woman och Beaches-har nån mening.NY Post berättar att Marshall har tre filmer i arbete-


Möjlig film #1: "Valentine's Day" Jag antar att Taylor är i snack om att spela Anne's postkontorsassistdént-pojkvän eftersom hon är den mest ålders-passande on-screen kärleksintresse.


Möjlig film #2: "Dear Eleanor" Taylor skulle kunna spela en av variete framträdarna,eller någon annan diverse kärleksintresse för någon av damerna.


Möjlig film #3: "There goes the Neighborhood"  Taylor skulle kunna spela en av de läskiga barnen,vars leende yttere döljer en mer försåtlig agenda.

Den mest riskfulla rollen av de tre,men chansen skulle kunna betala bra om han visar Hollywood att han är mer än ett sött ansikte.


Taylor Lautner Garry Marshall












Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 4 juni 2009 06:07

Hejhej!
När Ashkey Greene förra veckan var i Italien var det väldigt hektiskt men underbart snälla Ashley tog sig tiden till att skriva autografer till hennes fans.

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards