Alla inlägg under juni 2009

Av twilightsaga - 9 juni 2009 06:20

Hejhej!
Kristen kan inte släppa dom knutarna.Detta är tredje dagen med samma stil,men vad gör det,stilen är ju hel cool!

Kristen Stewart Shirt KNot Watch

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 9 juni 2009 06:13

Hejhej!
Denna text översätter jag ifrån newmoonmovie.org!


Äntligen har vi första tjing från set av New Moon,på den första av fem delar i en serie från Metro News i Kanada. Dom berättar-

Redo? Action! Jacob sätter fast ett halsband på Bella. "Det fångar mardrömmar" säger han till henne. Men Bella drömmer bara om Edward,spelad av Robert Pattinson.Den Brittiska skådespelearen är bara en bit ifrån,lutar sig på en bil,en del av fantasi.Hon är ideligen förföljd av minnen av hennes omöjliga kärlek.


När kameran sätts igång för tagning tre glömmer Lautner sin replik. "Förlåt jag är helt borta" skrattar han. "Bryt,ta om!" beordrar Weitz.
Casten väcktes av sina klockor vid fem på morgonen idag.Lautner gör mer än sitt bästa i den fjärde tagningen. "Det var min favorit!" säger en entusiastisk regissör.

Den tunga atmosfären i Vancouvers väder verkar lyfta när det är dags för lunch. Även vampyrer blir hungrifa och Pattinson kommer fram till oss för en snabb lunch och lite snack. Som Fullt sminkad som vampyr och i snygga gula kontaktlinser,förväntar vi nästan honom att bita oss.

200906081515.jpg


Bild: Från set







Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 9 juni 2009 06:11

Hejhej!
Ni vet klänningen Kristen bar på MTV Movie Awards? Den designades av talangfulla Yigal Azrouel.

Nu ryktas det att Rob nyss haft en fotografering för Vanity Fair,för just Yigal Azrouel. Hoppas det kommer nya snygga bilder snart!

Robert Pattinson Vanity Fair

Rob,jag vill ha dina solglasögon!:P


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 8 juni 2009 19:28

Hejhej!

Till er som frågat,man kan hitta Edward-brillor på Glitter!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens omröstning

Dagens fråga: Emmett och Rosalie är faktiskt lika gamla eftersom att Rosalie,som egentligen är två år yngre förvandlades två år tidigare. Men hur gamla är dom i vampyrår?
Rätt svar: 92 år

Resultat: 

90 år 24,5%
94 år 15,1%
92 år 35,8%
97 år 15,1%
101 år 9,4%


Dagens citat 8 juni 2009

"Finally, a rational response! I was beginning to think you had no sense of self-preservation at all"-Edward Cullen


Dagens bild:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa kapitel jag sammanfattar från Breaking Dawn kommer imorgon!

Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 8 juni 2009 19:26

Hejhej!
Läste nyss detta på newmoonmovie.org (jag har översatt)

Det handlar alltså om Eclipse!


Rrepetitionerna är planerade till att börja Augusti 2009 men inspelningen inte förräns sent i September 2009. Premiärdatumet sägs vara satt onsdagen den 30 juni 2010.

Kram//Christina<33
Av twilightsaga - 8 juni 2009 19:24

Hejhej!
Chicas,vad säger vi om denna bilden på Rob,jag älskar hans chilla stil,den får han att vara ännu snyggare,även fast det nästan är omöjligt,haha!
Robert Pattinson New York

Killen brevid är hans kompis, Tom Sturridge. Själv gillar man Robs keps starkt!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 8 juni 2009 06:53

Hejhej!
Hittaden denna artikel på idazzleyou.com och den får mig att bita mig i tungan litegrann,ehm om Emma Watson,en vän till Rob säger så...hmmm...

Kommentera gärna när du läst!

Jag som översatt


Även fast att Robert Pattinson och Kristen Stewart skrattat bort rykten om att de skulle vara ett par,säger Emma Watson att hon tror att där måste vara något speciellt som händer mellan de två. Tjejen bakom Hermione Granger i "Harry Potter" skvallrade nyligen om ämnet till ENtertainment Wise. "Åh herregud! Han är verkligen snygg" sa hon om den Brittiska hunken. "Det gör mig helt galen...Men vi är bara goda vänner och kan snacka i telefon i timmar,för jag vet att det är något som pågår mellan honom och Kristen Stewart."


Emma Watson jobbade tillsammans med Rob när han var Cedric Diggory i "Harry Potter och Fenixordern" och sen "Harry Potter och den flammande bägaren".


När de pratade om den 23-åriga hunkens plötsliga ökande kändisskap sa hon: "Jag är verkligen glad att Rob blev så populär i 'Twilight'.Han är så snygg (skratt)"


Ja ni,men jag tror fortfarande inte att det är något.Jag vill först veta att det inte är Kristen<3Michael längre och eftersom det inte sagts något om det tror jag inte på det.

Men det gör en osäker när en så nära vän till en av dom säger så.

KOMMENTERA DIN ÅSIKT!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 8 juni 2009 06:25

Hejhej!
Här kommer en video som jag hittade på twilightguide.com och den är en profil på Victoria, usch ryser av den karaktären...

Anyhow...hoppas det kommer fler sånna videos!

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards